Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 591 ggr
Linda
0

Fredag

-Äntligen fredag:)

-Hur ska ni fira denna helg?

sofie
0

Ikväll ska vi äta gott och kolla på nån film, imorgon bär det av till Åland över dagen :) Och söndagen blir det att åka på illerträff i Sthlm.

KajsaM
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Forttsätta vara sjuk, och hoppas att helgen ska gå fort. För på Fredag kommer min valp! :)

Tina-A
0

Ska jobba idag och imorgon bitti … :P (danslärare).

Kanske hittar på något skoj på lördag kväll!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Linda
0

#1 Oj det blir till att hinna med mycket, hoppas att allt blir kul!:)

#2 Åh vad spännande med valpis:)

#3 Vilken dans?-Vad kul:)

Själv ska jag faktist inte fira helg för jag jobbar, sedan i morgon ska jag visa häst och förhoppningsvis så kan jag ta ledigt på söndag när äntligen Åsa kommer till stockholm:)

Qabang
0

Vi ska spela poker ikväll med några vänner, hihi. Skönt att börja lovet med något kul..

Tina-A
0

#2: Fysjutton vad söt!! :D

#3: Jazzdans :) Det är superroligt! Det som är besvärligt är väl alla förberedelser.. En välkoreograferad uppvärmning som gör de varma och starka och förbättrar tekniken, och så ska de ha nytt material varje gång till deras dans som de ska visa upp! Men det är superskoj och helt klart värt det :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Linda
0

#6 Artikel…blink..blink…Jazzdans räknas v'äll som ganska glamouröst?Skrattande

KajsaM
0

#4 Snacka om :D

#6 Ja, ett riktigt charmtroll Flört

bubbelbubbel
0

ikväll ska jag pussas massa, johan åker iväg imorron, och imorron på kvällen ska jag ha myskväll med en kompis, på söndag blir det stallet för hela slanten..

[mjuue]
0

Ska träna lite på dansen :P Sen så ska jag köpa grejer tills jag ska åka slalom :D ska till kungsberget :)

Faxlin
0

Helgen går som vanligt i djurens tecken. ;-)
Det enda annorluunda denna helg är besöket till Stockholm på illerträff och förhoppningsvis ska jag hinna våldgästa Linda med ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

modellflickan
0

Ikväll ska jag och sambon mysa ;-)

Mangis
0

Sova, mysa med hästen och gå på årsmöte med tillhörande årsfest. Kanske hemmaspa på söndag efter att jag tränat.

pjuck
0

hahaha, jag är på så dåligt humör att jag knappt vågar skriva. Rädd att det kommer ramla ut svordomar ur mig. Inne på åttonde dagen av sträng fruktdiet, humöret inte på topp direkt, bör nog hålla mig undan från nätet så jag inte snäser åt någon tror jag =)

helgen ska jag spendera med långpromenader, och studerande (inte så kul?) och längta efter ett gott glas vin, med goda små tilltugg *sakna*

RubHel
0

Vet inte om det blir något speciellt firande =P
Ska kanske åka till Gävle imorgon och övningsköra i stadstrafik tillsammans med min farbror som äger en bilskola där uppe. Sen blir det väl att pyssla i stallet =)

__iE
0

idag, ingenting.. har sån hosta så jag tror jag spyr snart >.< imon kanske va med kompisar, om jag orkar.. söndag plugga >,<

Mangis
0

Ååååh - nu efter en tidig drink kom jag på att jag bara mååååste göra en massa svåra skoluppgifter, oförberedda prov och annat smått och gott att plåga mina elever med! *vässar huggtänderna*

Linda
0

#14 Stackare, håll ut!

-Du fixar det:)

Kram/Linda

Heda
0

Bli frisk så man kan återvända till de nya jobbet på måndag igen..*Suck*blir ingen kul helg:D

Linda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är fredagen slut och jag vill önska alla en god natt!