Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettot-off-topic
Läst 850 ggr
yoanna
0

Voddler invite? :)

Någon som vet vart man kan få tag på en Voddler invite lätt?.

Eller kanske är någon här som har någon över?  :))

olympiathurfjell
0

undrar också :)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

JMax
0

Jag är ju lite off här då…Vad är Voddler? Är det typ som Spotify fast med film?

Vill gärna med ha om nån har över!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

riiffen
0

#2 Ja, ungefär ;) så har jag förstått det iallafall ;) Jag skulle också gärna vilja ha. ^^

medarbetare på allergier.ifokus .

Isak
0

# 0,1,2 & 3 PM:a mig er e-postadress så kan ni få en invite. har 4 stycken över.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Faidra
0

Är det fler som har en över så räcker jag upp handen här ^^

elyse
0

Voddler är inte så bra - det är inte alla filmer som är gratis och de som är gratis är sådana man har sett eller inte vill se. Konceptet med tjänsten är dock bra så jag hoppas att det snabbt utvecklas.

Midnatta
0

http://www.voddler.com/invite/register/ signa upp er där så kan man stå i kö till en :)

Anna
0

Jag fick en invite tidigt och provade tjänsten i ett par veckor. Var väldigt besviken. Tog upp mycket plats på hårddisken, svåranvänt eftersom det är utvecklat för endast tangentbordsnavigering, dvs man kan inte använda datormusen för att navigera utan piltangeter och enter/esc/return är det som gäller. Inte heller många filmer som var gratis. Voddler startades när Windows startades, och låg sedan i bakgrunden på datorn och drog bandbredd om man inte stängde av det.

Nej, ingenting för mig… Dock var det ju den allra första betaversionen jag provade så det kan ju förbättras antar jag Glad

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Midnatta
0

#8 Jag har för mig att de förbättrat en hel del nu :) Tror de till exempel tagit bort piltangentsgrejen så att man kan använda musen, men är inte helt säker.