Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: ot-off-topic
Läst 1106 ggr
JMax
0

Hitta på i Påsk?

Vad ska ni hitta på i Påsk och under lovet?

Blir det någon resa eller nått annat skoj?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

För min del blir det en påskmiddag i morgon inget annat planerat.

Kanske ska ta tag i att fixa trädgården o lite annat men jag är ju iof ledig fram till september…

Faidra
0

Jag åker till Blidö strax, ska vara där med familjen + mormor, moster och morbror. På söndag ska jag rida två pass på något stall i närheten av uppsala. Tisdag blir det en liten hopptävling och resen av lovet ska jag bara ta det lugnt och umgås med kompisar :P

soetisen
0

Sova, plugga och vara med kompisar.

Men jag ska också till Stockholm nästa vecka och vara med i publiken när bubblan blir inspelat. När jag kollade på det verkade det inte vara världens roligaste program men att vara med på en TV inspelning verkar vara kul :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Eostra
0

Igår var det lite fest/filmkväll hos en kompis och idag har jag bara tagit det lugnt, träffat en kompis och varit till pappa typ. Imorgon blir det påskägg, lunch hos pappa med brorsan och kanske att träffa lite folk senare på dagen. På söndag kväll antagligen fest, annars ingenting speciellt planerat. Ska mest chilla här hemma. (: Hade tänkt ta en tur till stan imorgon men jag är pank så det blev inget ..

Fiona
0

Jag har redan haft mitt påsklov och ja de har bestått av hästar. marsvin och kompisar ;)

I kväll har jag vart hos en kompis och haft lite filmtime och i morgon blir det fest :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

#5 Har du redan haft påsklov?

Här är det veckan som kommer.

Birke
0

Fick ju lov i fredags :) Ska bara njuta av friheten, och på tisdag drar vi till Polen. Ska kolla på koncentrationslägrena.

JMax
0

#7 Wow Polen! Så fruktansvärt men intressant. Hoppas ni får det bra, spännande att komma i väg.

Birke
0

#8 Ja, ska bli jättekul. Vi blir borta tills på torsdag.

Fiona
0

#6 Yep! Så de blir skola veckan som kommer nu, är dock ledig i morgon :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

olympiathurfjell
0

Har nyss avslutat mitt lov, men det va lugnt, stallet och massa sova. Sen vart det party i lördas. :D

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

JMax
0

Skumt att alla verkar ha påsklov olika veckor, det brukar väl vara samma? Sportlovet brukar ju vara olika men inte påsk…

ssofia
0

För min del var jag hemma och passade huset ihop med min pojkvän.. resten av min familj hade tydligen bestämt sig för att de skulle åka till Stockholm och gå på Björn Schiffs konsert. (Om man nu bortser från att pappa körde bussen, min bror var reseledare) Det hade inte jag heller tackat nej till! Skrattande