Magrutor på tjej
Får höra vad ni tycker om det?
Är det överdrivet? sexigt? snyggt? Positivt? negativt?
Vad föredrar du?
/Elin
Det beror på hur mycket. ;) Är det precis så att det syns att man har lite magrutor/muskler i magen så tycker jag det kan vara snyggt. Hade det själv för några år sen, men de är totalt borta nu..:( Men inte mer än så. Kvinnliga bodybuilders och så, som har sådär överdrivet mycket muskler tycker jag inte alls är snyggt. Men så tycker jag inte det är snyggt med för mycket muskler på killar heller..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lagomt, Inte lika mycke som killar burkar ha.
Jag tucker det är snyggt när "V:et" kommer fram.. Lite ska magrutorna synas, men inte o mils avstånd direkt.. tendens till magrutor är väl snyggast :D (det är även mitt mål till sommaren)
enda skillnaden är att jag aldrig haft några rutor…:P

En platt vältränad mage ska det vara…
---
Jag har en fin platt mage enligt mig, dock inga muskler. Men som många säger, det är snyggt bara det inte är överdrivet!
Nix, rutor och markerade muskler på en tjej är inte speciellt attraherande.
Tom
#5 Haha ^^ Jag har väl kanske inte haft direkt rutor själv heller.. Mer "på-väg-att-bli" eller nåt i den stilen. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
hihi alex, bättre än inget ;) du kan ju åtminstonde säga att du har nästan haft, det kan inte jag ;)
Hihi jo det är väl så. ^^ Och det bästa var ju att jag inte upptäckte det själv, utan det var en kompis som kommenterade det när vi låg och solade en sommar. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

En antydan till magmuskler är snyggt men inga mer än det.

Hihi jag har magränder, räknas inte det?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
hehe :)

Liiiiiite får det synas men absolut inte för mkt… =)
Inte rutor men gärna vältränat.
mvh Martin

Jag tycker inte att det är snyggt med för vältränade "deffade" kroppar.
-Kvinnor ska ha lite kurvor!
Hmmm säger hon som har pojkkropp…
#17, Bra uttryckt! Det var "deffade" jag menade när jag skrev mitt inlägg. "Pojkkropp" är helt OK på en tjej så länge den inte är manligt muskulös =)
Tom

jag har lite. Eller de syns lite grann. Men ingen saftig bifff - de e väl inge vidare. Så jag säger som alla andra "LAGOM ÄR BÄST" :D

Jag har 4-pack :P inte så det syns överdrivet, men iallafall så det syns lite… tycker det ser rätt bra ut. vill dock ha 6-pack, för 4-pack låter så påhittat :D
golf.ifokus.se
Jag tycker det är snyggt när man kan se lite. En platt mage med "svagt markerade" rutor är snyggt :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]