Hårförlängning
Tänkte försöka mig på att förlänga håret med keratinvax. Vill dock spara någontusenlapp, och undrar om någon här vet hurpass svårt det är att göra själv? Både att sätta i och ta ur..
Du kan ju köpa lös hår som sitter på spänna som inte alls är dyrt om du skickar efter det.
En bekant jag känner var hemma hos mig igår och ville få ur sitt. Jag kan säga dej att det tog 5 timmar att få ur det, och hon klippte sedan ca 20 cm av sitt hår. Hon blev helt förtvivlad och bönfallde och avrådde mig att aldrig göra det. Om du är håröm, var berädd på att det gör j*vligt ont att få ur det.
Det är ditt val, men jag skulle aldrig göra det.
Jag rekomenderar Clips on som #1. Jätte enkelt att ta ur och i, du kan använda det när du vill :)

#2 Det gör inte ont att ta ur det om man har rätt remover och gör det på rätt sätt.
Jag håller med #3 det gör inte alls ont att ta ut dom och jag är jätte håröm!
DEt är enkelt att säta i ;) Det kan tom jag göra om är kass på att fixa sånna saker. :)
Men ta ut var desto verre. Jag hade vell inte skött mitt hår något vidare i vanlig ordning så när jag tatt ut det så var hela min hårbotten en ända tova blandat med lim. Inte något som jag gör om kan jag ju säja. Hehe jag föredrar mitt clipshår ;)
#5 Keratinvax används inte lim till…
ne men de e väl de som man smälter i så de typ stelnar? Hehe har inte så bra koll på vad alla heter 

det heter keratinvax.
hehe okej :)