Leggings
När ni har leggings - bär ni då alltid en tunika eller en längre tröja till?
Vad menar du? Jag skulle aldrig ha något kortare än vad som täcker rumpan till leggings i alla fall, om det är det du menar 

Mvh Stephanie 

Jag använder leggins och då alltid tillsammans med kjol, tunika eller något långt. Skulle aldrig visa rumpan i ett par leggins av något slag!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jo, det var det jag tänkte på… ;) Har sett några exemplar på stan.

#3 Hehe! Jag har med sett exempel på stan! 
Jag förstår inte för även om man är riktigt smal med snygg figur så är det inte snyggt med leggins…Min dotter brukar ha leggins och vanlig tröja ibland, hon är fyra år…
#4 Jag tänker också på småbarn som ibland bara har strumpbyxor på sig.
Med tunika/lång kofta eller så tycker jag att det kan vara snyggt, men det måste täcka rumpan och en liten bit av låren då också :)
Jag har alltid något som täcker rumpan och lite till om jag har leggins =)

Jag har alltid något som täcker rumpan när jag har leggings jag med. Finns ju en del som har skinimiterade leggings (som en skinnbyxa fast leggings) med en kort tröja till och de kan vara rätt snyggt ibland, ibland.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Ja, alltid något som täcker rumpan. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Om man har ett par snygga leggins så tycker jag inte att det finns någon anledning att täcka rumpan. Men det förutsätter att det inte är vanliga "strumpbyx-leggings", utan kanske jeans liknande eller skinn osv.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#10 Ja, det är sant… Det beror lite på vad för slags leggings det är… Skinnleggings kan nog funka ev…

Mvh Stephanie 

Fast jag tycker att när man har jeansleggings utan bakfickor, och sedan inte har längre tröja/tunika till = USCH 
Heh ja, min åsikt :P
#12 Nä, jeansleggings ska man ha något längre till definitivt!

Mvh Stephanie 

#12 & 13 Där håller jag inte med. Men jag klär mig dock väldigt USA inspirerat, mycket stora örhängen, sneakers osv, så att "visa rumpan" genom leggings är ett ganska naturligt inslag för mig.
Skulle dock inte vilja se det på en "normalklädd" tjej ;P
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
jag har jämt ett långt linne, det är inte fint att visa rumpan när man har leggings. Har nästan jämt långa linnen :)

Har ni sett Sveriges värsta bilförare? Ena blondinen där är ju inte direkt smal o har askorta tröjor/linnen/tunikor o bara leggis eller strumpbyxor…
#17 Så ser halva min parallellklass ut