Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 1174 ggr
Roborovski
0

Riktigt fina klänningar..

Jaa, nu e det som så att jag ska gå ut nian iår och som vanligt så ska vi ha en bal :D

Men jag tänkte införskaffa mig en klänning redan nu, för jag vill inte att alla andra ska ha en likadan klänning som mig ;) Förra året så hade tre tjejer likadan klänning och det är inte så kul precis ;)

Tipsa gärna om lite mer ovanligare hemsidor/affärer där man kan hitta snygga klänningar :)

elyse
0

Ebay.com och asos.com skulle jag leta på först. Betsey Johnson har superfina klänningar som passar till bal, men de kostar en del. Man kan fynda ibland på ebay, när någon använt en klänning bara en gång eller så.

Fiona
0

Kolla om du hittar någon fin på rean hos någon, ex. Nelly.com, Bubbleroom.se, Modekungen.se osv. Om du köper en på rea nu så lär du vara ensam om den :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[sbergmark]
0

tradera har ju en massa och de är ju inte bara begade saker där utan finns ju butiker som lägger ut med :)

Fiona
0

#3 Ett nytt ansikte :) Välkommen och hoppas att du ska trivas!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[sbergmark]
0

#4 tack så mycket :)

Ooanna
0

Även stylebystars.com (?) har riktigt fina klänningar!

yoanna
0

När jag gick ut nian för ett par år sedan, köpte jag min balklänning på Scala i sthlm, och det var ingen annan som hade köpt sin klänning där :).

Vet inte vart du bor ifs :P

Birke
0

Jag går också ut, och vill ha en riktigt söt, tuff och speciell klänning som ingen annan har haha :P Men det är juså svårt att hitta ><

mandariiin
0

även jag tipsar om tradera, där finsn det mesta i oliak stilar. och man har chansen att hitat väldigt orginella saker där.

olympiathurfjell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag köpte min på Lager 157, älskar den. Jag ville inte ha en hellång klänning så det blev denna :)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

JMax
0

#10 Den var snygg! En mycket användbar modell, en sån skulle jag vilja ha i en annan färg.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

olympiathurfjell
0

Jaop, du får kika in där, dom hade massor av fina förra året. Den är rätt bra för man kan ha den annat än till nara bal. ;)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se