Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 1284 ggr
elyse
0

Vinterjacka?

Vad använder ni för vinterjackor? Jag har köpt en cerise täckjacka från Zoul via Tradera. Känner att jag behöver lite omväxling från min svarta skepparkavaj - och min blå! - och vill ha en varm jacka, dessutom. Idag när det var -20 var det inte så skoj att gå till centrum…

Stephanie
0

Har en Only-jacka som hängt med ett tag nu. Börjar bli lite sliten Oskyldig Men jag som åker buss varje dag måste ha en varm jacka så att jag inte fryser ihjäl när jag måste stå ute i blåsten i en kvart Obestämd

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

emelie92
0

Jag har två olika vinterjackor, en tjock & en tunnare.

Här är min Odd Molly jacka som räknas som lite tunnare. Den är snyggare i verkligheten än på bilden :P

elyse
0

Vad har ni för färg på jackorna, då? Många har mörka eller röda jackor, har jag märkt. Men har man en ljus måste man ju se till att den är ren. Har sett en tjej med en supersmutsig vit jacka och så ska det ju inte vara.

emelie92
0

Båda mina jackor är bruna, eftersom det passar mig bäst. Jag skulle aldrig kunna ha en vit vinterjacka, av samma anledning som #3 skriver.

JMax
0

En svart dunjacka, Only, en mörkgrön lite bombermodell lik oxå från Only, svarta skinnjackan om det inte är för kallt.

Sen har jag en ganska lång svart tight när jag är ute o busar i snön.

Funderade på att köpa en röd eller grön jacka från stadium men det blev aldrig av.

Jag skulle inte heller kunna ha en vit jacka och det ser inte ett dugg trevligt ut med dessa skitiga som man ser ute.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Stephanie
0

Den jag har är svart Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Fiona
0

Jag har en röd från On the peak, inköpt på Ullared för endast 360 kr! Jättebra jacka som både håller värmen och andas när det blir lite varamare =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Emelie-G
0

Jag har faktiskt en vit, eller snarare cremevit, vinterjacka, trodde aldrig jag skulle köpa en men så blev det ändå :p En Odd Molly från förra säsongen, samma modell som i #4 fast den är lite tjockare och i bomull istället för nylon. Den klarar faktiskt smutsen rätt bra :)

Katter3
0

Jag har en mörkbrun oljerock, tycker om den jättemycket!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

[Fiction]
0

Hmm, jag har en mängd olika jackor som jag växlar mellan nu i vinter. Fyra olika fuskpälsjackor i färgerna svart, vit, grå och brun och en längre svart kappa med markerade axlar. Jag kan inte påstå att någon av dem är överdrivet varm - jag hade egentligen behövt en ordentlig vinterjacka. Men just nu har jag inte råd att köpa någon…

JMax
0

De man har till stan o jobb o så är ju inte riktigt varma…men sån här vinter som det är nu brukar det ju aldrig vara

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Faidra
0

För det mesta använder jag en ganska tunn, svart, dubbelknäppt från Vero Moda. Köptes som höstjacka, men har haft den 2 vintrar nu :P

Tindrar
0

Har en turkos cross jacka, en röd oneill och en beige peak. Den turkosa är ganska pluffsig, alltså ganska stor och bullig. Den röda är en rak jacka som jag ärvt från syrran. Den bruna ser ungefär ut som gåsen (den som är resor längst ner), fast i beige, dock har den börjat bli för liten.

Har funderat på en ljusrosa boomerang, och tror jag kommer köpa den. Har hittat den för 3500, men hoppas jag "bara" behöver betala halva själv.

soetisen
0

Jag har en grå jacka från stadium som är hur varm och skön som helst :) Sen så har jag en röd/svart jacka (som jag använde hela förra vintern, jag höll på att frysa ihjäl i den) och en skinnjacka som jag använder när det inte är så kallt ute.

- Medarbetare på studier.ifokus

elyse
0

Ahh, nu fick jag fel jacka skickad! Jag skulle ha en cerise från Zoul och fick en gul av annat märke. Krångel krångel…

Fiona
0

#15 Ajdå, hoppas det löser sig lätt!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Tindrar
0

Nu är min ljusrosa boomerang inköpt:D

elyse
0

#17 Kan du lägga upp en bild? Jag gör det på min jacka när den kommer. Förhoppningsvis imorgon… :D

Tindrar
0

Ska försöka:D SKa försöka fota den imorgon, eller när jag börjar skolan;D

[Zoie]
0

Jag använder en dunjacka från Stadium (Everest), den har en pälskrage fast jag har bytt ut pälskragen till en snyggare eller så brukar jag ha utan pälskrage :)

olympiathurfjell
0

Jag andvänder mina älskade Mc Kinly Jackor en röd dunjacka och en sån som man kan ta ut fodret ur :)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

olympiathurfjell
0

Just det har en vit kort everest jacka med lurv också :)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se