Modeflickan, digital modetidning
Det har nu kommit ut en digital modetidning vid namn Modeflickan. Ett jätte bra initiativ tycker jag och en super tidning. Har ni redan kikat? Om inte kika in här! man måste prenumerera för att kunna läsa tidningen men de är busenkelt & gratis.
Vad tycker ni ? =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag tänkte läsa nu!
Ett minus för mig är att jag inte kan välja hur mycket jag vill zooma in. När jag trycker på förstoringsglaset tycker jag att det blir alldeles för stort.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Tryck på helskärm så blir de ganska bra :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kan man inte stänga av musiken? Jag blir galen på sidor som har musik man inte kan välja bort.

#3 Vet faktiskt inte riktigt, stäng av ljudet annars om du inte lyssnar på något annat ;)
Jenny
#3 Musiken finns endast på förstasidan. Tanken är ju inte att du ska uppehålla dig där speciellt länge utan antingen logga in eller gå ut från sidan helt och hållet. Så det eventuella "störningsmomentet" borde vara ett minimum bara man tar ett beslut vilka av de två ovanstående alternativen man vill göra.
Med vänliga hälsningar
Camilo Gyllbäck
Chefredaktör Modeflickan Magazine

Festligt! Ska skutta in o titta!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Haha jag är helt fräslst, tycker de är skitbra 
Jenny

Ja den var bra!

ska ta och kolla

Jag tycker den var bra :) Gillade att man kunde bläddra :D
- Medarbetare på studier.ifokus

Ja, bläddra funktionen är mycket bättre än att man ska scrolla eller klicka sig fram hela tiden.

Ja visst är den blädder funktinen fiffig! Känns lite mer som en tidning då :)
Jenny

håller med de andra med blädder funktionen ^^

Verkar bra tycker jag ;)

Idag har de kommit ett nytt nummer, jag ska kolla nu!
Jenny

Ska bara ta en promenad så blir det läsning för min del med!

Jätte bra nummer med massa bra tips!
Jenny