Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 701 ggr
Birke
0

Proactive Clear Skin?

Hej. Funderat lite på att köpa lite ordentligt smink, och Sheer Cover har ju bra recensioner, men sen tänkte jag att det vore lika bra att ta tag i problem huden, istället för att täcka den,  nu när sommarna närmar sig (har inte kmt smink då).

Har sett på tv-shoppå mornarna, och dom har produkten Proactive Clear Skin som tydligen ska vara så fantastisk.

Är det någon som har erfarenheter av serien? Är för snål för att köpa bara fö att prova :P

JMax
0

Inte testat den själv.

Nu minns jag inte vad scrubben hette jag hade, en orange tub, peeling man kan ha varje dag. Den rekommenderar jag sen ett rengörande ansiktsvatten. Det är en bra start o man kan komma undan ganska billigt. Scrubben kostade runt 60:- tror jag sen gillar jag Cliniques ansiktsvatten nr: 2 men det är ganska dyrt.

Ska se om jag hittar tråden med scrubben.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Birke
0

#1 Ok :) Det står att det ska vara för acne-hud, vilket jag inte ens är i närheten av - bara vanlig tonårings hud, med några få finnar här o var ibland, lite ojämn hudfärg, porisar o så.. :P Jag tänkte om nu produkterna är så fantastiska som de sägs, så skulle jag inte behöva slösa pengar på smink  för att dölja, även om jag inte använder mkt (ngt mineralpuder) ;)