Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 1101 ggr
Linda
0

Vilken är din onödigaste lyxpryl

Vilken är din sak, kan vara ett klädesplagg, eller sak som ig är ganska onödigt som du kanske bara köpte för märket eller bara SKULLE HA!

Gärna bilder:)

Linda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en lååång lista genom åren som solglasögon som jag ändå tappat bort för 2 tusen, nyss i dag köpte jag en juicy couture dress som jag ig inte behövde…har en hög nästan lika dana i gaderoben men bra mamma kostym..

Jag är hopplös att köpa dyra kläder till barnen de kanske har på sig en gång osv..

Vilka är era MÅSTE HA saker ni ig inte "behövde"?

Fiona
0

Hmm vad svårt, jag brukar nog faktiskt bara köpa nödvändiga grejer. Eller ja nästan ;) Men ska fundera lite!

Roligt att du har hittat hit (igen?) Linda Glad

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

HannaT
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tja, får nog bli min Kingslandjacka. Jag VILLE ha den, beställde hem den och insåg att den inte var så himla fin, haha. Tungan ute 1000 kr kostade den, och då kan jag ju poängtera att det är en stalljacka.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

JMax
0

Måste nog fundera jag med, köper inte så mycket dyra lyxprylar.

Men jag vill!!Skrattande

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

soetisen
0

Köpte en gång ett linne för att jag ville vara kvar i butiken för att det var en låt som var bra.. Tyckte linnet såg helt okej ut i affären men ändrade åsikt när jag kom hem.

Sen har köpt ett snyggt bälte men det var för stort så jag tänkte att jag kunde växa in i det. Tror aldrig att jag kommer göra det.

Sen har jag köpt högklackade skor och andra klädesplagg som jag sällan/aldrig använder. Men det är mest för att jag inte har något bra tillfälle att ha på mig det. Men oftast så brukar jag köpa billiga plagg som jag tycker ser snyggt ut i affären men att sen ångra mig :P

- Medarbetare på studier.ifokus

Linda
0

#5 haha sådär gör jag alltid haha jag brukar köpa altid något när jag går in i en butik för att jag lixom inte kan gå ut tomhänt:)

Oj glömde bort alla skor som jag har i hela huset..Vi bor nästan på 500 kvadrat men ändå börjar det bli trångt….min stackars man..

Fiona: Tackar

JMax
0

#5 Haha!! Den var bra! Att köpa ett linne för att vara kvar i butiken o lyssna på en låt!! Hehe!

soetisen
0

#6 Jo, fast sen efteråt så ångrar man sig lite :P

- Medarbetare på studier.ifokus

[Wera]
0

Min absolut onödigaste är en foundation Max Factor Miracle Touch - tydligen var den för mörk för min ton (dåligt ljus i affären) och använder typ aldrig foundation. xD

Emelie-G
0

Ett par stövlar från Tommy Hilfiger för 2700:- som jag använde i en vecka och sen insåg att jag inte tyckte om… haha

Linda
0

Eftersom jag fick en hund av min man för ett år sedan så är han min nya bebis och tyvärr köper jag så mycket strunt till honom bara för att jag älskar djur affären där vi brukar gå….Nu har han en större gaderob än mig;/

Så när jag ser alla prislappar som fortfarande sitter kvar så kan jag tycka att det är lite onödigt….

ssofia
0

Ett par riktigt fina skinnstövlar är nog min mest onödiga pryl.. får sånt fruktansvärt skoskav av dem så det är inte sant. Fick dem i julklapp men vet att de kostade runt 1500:-. Skäms verkligen för att jag inte använder dem.. hehe Skäms

JMax
0

Jag har ju en del nya kläder jag inte använt kom jag på sen har jag ett par Vagabondstövlar jag borde använda…

[Wera]
0

Nu kanske jag missförstod det hela haha :] Ingen "lyx"pryl jag nämnde (#9) men det är det onödiga jag kan komma på. Brukar inte köpa super dyra saker.

JMax
0

#14 Inte mina heller men de är onödiga! Skulle ju uppenbarligen ha dem men sen inte använt dem…

Faidra
0

Hehe, har sisådär en miljon klänningar som är rätt onödiga, har aldrig användning för dom Obestämd

fia-mia
0

För några år sen köpte jag ett par solglasögon för runt 1000-lappen. Eller rättare sagt betalade mamma och pappa eftersom jag lovade att ha dem länge… Har bara använt dem en sommar. de jag använder nu har vanliga solglasögon för 49 kr, haha.

Annars är det väl en foundation för 400-500 kr, inte så mycket men då jag bara får 400 i månaden är föräldrarna är det mycket för mig. Den jag har nu kostar 149 kr och är dubbelt så bra

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

[Wera]
0

#17 Men vrf använder du inte dom där dyra solglasögonen för? :D

fia-mia
0

#18 Jag tycker de är fula! De andra är mycket coolare

MVH Mia (miisasphoto.tk)

[Wera]
0

#19 haha vrf köpte dom fula XD Hur ser dom ut? :D

fia-mia
0

#20 Jag var 11 när jag köpte dem, nu är jag 14 så jag har ändrat lite stil. De är lite halvstora och ganska ljusa

MVH Mia (miisasphoto.tk)

[Wera]
0

#21 Jaha så pass! ;) haha