Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkändisar-skvaller
Läst 1070 ggr
Linda
0

Caroline af ugglas

Imponerar och jag kan knappt vänta på mitt svar av "pippi långstrum som vuxen" framföra sitt bidrag till schlagerfestivalen!

She rock!

Tom
0

Hmm, där delar vi absolut inte samma uppfatting. Hon hade ett extremt uppmärksamhetsbehov redan i plugget. Hon har i och för sig lyckats eftersom det är ganska många som vet vem hon är i Sverige. Men för min del är hon bara en uppmärksamhetskrank loppa.

Tom

[tiiia]
0

vet knappt vem människan är :S

Linda
0

Tycker att hon är rätt fräck:)

-Vågar att inte följa "drevet", "uppmärksamhets krävande" barn från barn kanske har damp eller liknande.

Hon imponerar främst på mig för att hennes röst har utvecklats så enormt.

Hug/Linda

CBA
0

Hon har dykt upp väldigt mycket på senaste tycker jag både på TV och i radio…hur kommer det sig…hon har visst gjort en skiva med svenska versioner av Janis Joplins låtar, kan det vara anledningen ?

Jag har hört henne på radio ett antal gånger när hon sjungen Janis låt om Mercedes Benz sen sett henne på Så ska det låta och Singalong på tv.

Om jag bara lyssnar på henne kan jag tycka att hon är OK, men om jag ser henne framföra en låt så tycker jag hon blir lite för mycket.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

MarieK
0

Jag har körat hos henne och jag tycker hon är helt underbar. Det finns ingen som kan få så många människor att må bra på en och samma gång..

Linda
0

#5 Kan tänka mig det:)

[mjuue]
0

Hon överreagerar och är lite för dramatisk :P Jag gillar inte såna som gör det särskilt mycket.. tycker liksom det blir föör mycket. Ibland går bra. .men inte hela tiden. Men hon är ok.

Linda
0

#7 Men om hon är sig själv?

-Vill inte du att folk ska gilla dig för hur du beter dig;)

[mjuue]
0

#8 Jo då går det ju bra.. men tycker ändå det är lite förmycket. Asså vet inte vad det är jag inte gillar hos henne.. :S Men det är nåt..

Tom
0

#4, Hon ska vara med i melodifestivalen och därför behöver hon så mycket mediatid som möjligt för att öka sina chanser till placering. Då ser hon till att utnyttja sina kontakter på området. Inget fel med det men hon är inte min typ i alla fall.

Tom

CBA
0

#10 Aha. där ser man…hade ingen aaanig om att hon ska vara med där :o)

Hade förresten ingen aaaning om att melodifestivalen drar igång ikväll (?) redan…det måste ses!

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

bubbelbubbel
0

hon är duktig på att sjunga, men jag blir utmattad av att se henne, hon gör mig trött, med all sin energi…

Oskar
0

Har aldrig gillat henne… Men så såg jag när hon var med i Så ska det låta på tv. Och då insåg jag att hon ju var duktig på att sjunga. Tror hon skulle vinna på att sjunga mer och spexa mindre…

Flisa
0

såhär får man inte säga, men hon är grymt ful :P gillar inte precis hennes röst och herreguud som hon viftar med händerna! Räcka ut tungan

Theres
0

hon borde tvätta håret :P

golf.ifokus.se

lisette
0

jag har otroligt svårt för människan, när jag såg henen i  så ska det låta så gillade jag hennes röst. men stilen, hennes uppförande - NEJ TACK.