Vinter kläder
Finns det något tråkigare?
Vad har ni på er till vardags?
/Nyfiken
stallkläder är väl dom enda kläderna man bär?? =) men annars använder jag en beige jacka med vitt ludd i huvan osv, en grovstickad baskerliknande mössa (ganska lik en sådan mössa jamaicanerna har, fast vit) och en matchande stor mjuk halsduk
oj, jag är dåååålig på vinterkläder, en tjock tröja, min sjal och mina converse. bad vinterklädsel.
men å andra sidan vistas jag inte utomhus mer än till och från bilen typ. hem och jobbet. i stallet har jag ju vinterjacka eller väst. där är jag nog bättre klädd än hemma. haha.
men mössa och vantar. *nickar*

Vinterkläder är hur mysigt som helst tycker jag! Inte så tjusigt kanske, men skönt med en massa lager på lager, go'a koftor, stickat, sjalar, mössor, vantar, strumpor och mys:)
Själv gillar jag inte att klä mig för vintern! jag lyckas alltid klä på mig antingen för mycket så att man blir svettig, eller på tok för lite så man går runt och fryser. Ett "lagom" verkar inte existera för mig under vintern :) Klär jag mig ändå ganska "lagom" för en gångs skull så är det baske mig helt plötsligt mycket kallare ute, eller så går jag någonstans där det är supervarmt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hmmm, inte riktigt min grej, har sååå svårt att hitta vinterjacka… Har letat i två år nu, hehehe.. Men mössor, halsdukar, scarfs o sånt är riktigt kul, kan aldrig ha för många :D
Hihi jag är nog sämst när det gäller vinterklädsel i alla fall.. Jag går i jeans (ofta med "luftkonditionering" i knäna), en tunn läderjacka och converseskor (dock den högre "vintermodellen" när jag orkar sätta på mig dem). Ingen mössa eller vantar. Vintern är väl snart slut ändå, eller..? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag har dunjacka och ser allt annt än glamourös ut, oftast har jag tillvardags knähöga stövlar med eller utan klack, vit angora mössa, röda skinnhandskar, varierar med oändligt många olika halsdukar, just nu kör jag leopard stilen:)
-Går jag ut så struntar jag i att det e vinter-Det finns taxi:)
Har kappa eller skepparkavaj, pums och en snygg scarf.

#8 Snygg sjal :) Har en likadan, äääälskar den :D Sååå mysig!

vinterklädsel? du skojar :P tunn svart kappa, nästan alltid skjorta eller t-shirt, vanliga jeans, även leggins och kjol ibland och converse. :P

Öum… Vinterklädsel? Vad är de? 
Själv har jag en vanlig vindjacka, converse/Stövletter och tumvantar =P

#11 Men gumman det är inte glamouröst att frysa ju;)

Nä ja vet… =)
Men ja är en sån där: "Äh, jag fryser aaaldrig!"
…Fast sen står man där likt en isbit 
#13 Hihi känner igen det där. ;P Fast jag har slutat säga att jag aldrig fryser.. jag är bara tyst. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Haha! smaaart, kanske e bäst att hålla tyst!!! =D
#15 Man slipper i alla fall alla "vad var det jag sa" ;) Och så får man mer rätt att klaga. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Haha! precis!
Blir alltid så när man väntar på bussen efter skolan:
- Jag fryser…
- Jag vet…
- Jag fryyyser…!
- Ja, jag vet!
- Jag FRYYSER!!!
- Jamen JAG VEEEEEET!!
Hihi ja e en riktig klagoande som tycker väldigt mkt synd om mig själv! 
Haha! ^^ Försök vara tyst istället, bara stå och skaka och hacka tänder så kanske folk tycker synd om dig istället, känns mycket bättre. ;) Det fungerar i alla fall för mig. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Å, suuuperbra idé ju!!!!! =D
Hihi ja, ibland kan till och med jag vara smart. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Stallkläder :-).
Ska man ut i civilisationen blir det jeans, tröja och vinterkappa. Klär mig inte för att vara glamourös utan mer för att i praktiken inte frysa!.