Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 943 ggr
[Emma1309]
0

Finnar!!

Jag har ganska mycket finnar och det är jätte jobbigt tycker jag. Vad ska jag göra? Det är också väldigt svårt att låta bli att inte klämma på dom. Men vilka produkter är bra att andvänd? Jag har nu ett medel jag kommer inte ihåg vad det heter men det är ganska bra men det är inget jag skulle vilja ha på mig när jag gå till skolan för då blir min hud lite blank av den så då tar jag väldigt mycket puder för att få dom att inte synas, men finns det ingen typ puder eller fondation som är andandes och som fyller ut huden så att dom inte syns och ser stora ut?
Jag andvänder coverstick som hjälper till att ta bort finnar men dom syns ändå ganska mycket vad ska jag göra?

Emelie-G
0

Gå till en hudläkare! För ett par år sedan hade jag problem med mycket finnar runt näsan, gick till en hudläkare (visade sig vara en mildare form av acne), fick piller och det försvann på ett par dagar :)

[Emma1309]
0

Oj, hjälpte det med piller?Förvånad

Rero
0

Jag använder proactiv och tycker själv det är jätte bra Glad

velepa1986
0

Min syster hade en del förut, hon gick till en hudläkare eller va de va, inte på sjukhuset. Hon klämmde alla i hennes ansikte och så fick hon en kräm, nu minns jag inte va den heter. Hon vart bra och hon mådde mycket bättre av de!

Sandra

Besök gärna
http://vitaunika.com/

[Emma1309]
0

Tack, jag vet ett ställe där dom kan klämma finnar kanske ska boka tid där..

Emelie-G
0

#5 Fast bara klämma finnarna tror jag inte hjälper, kan man ju göra själv ;) Kör på hudläkare!

elvissspringsteen1
0

jag kan rekommendera ansiktoljan från dr hauschka:) kanonbra!!

Låter kanske fel med en olja mot finnar men man ska ju faktiskt återfukta, och den är gjord för just finnar å fet hy, kostar visserligen 250kr men den funkar! Huden blir inte ens fet å glansig av den men porerna minskar så det SYNS!

swedensess
0

#7 den måste jag testa Skrattande

JMax
0

#7 Den lät ju bra! Är den bra mot stora porer med alltså eller bara finnar?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

swedensess
0

#7 kan du lägga upp en bild? fans ganska många produkter, vill ju inte ta fel Oskyldig

elvissspringsteen1
0

Den är för fet hy så en ska både ta bort finnar, plus att den tar bort stora porer, det va därför jag köpte den:) Och den har redan fungerat så det syns på 3dagar:)

Något som är bra är att t.ex. ta ett bad, så det blir varma ångor, sen massera in oljan i ansiktet för värmen gör att porerna öppnar sig:) då sugs oljan in extra bra:) Men sen kan man bara använda den som en vanlig ansiktscreme oxå.

Det finns bara en produkt som heter ansiktsolja från dr hauschka:)

Jag köpte den på www.mabrapostorder.se    :) då kostar den 199:- sen med frakt ca 250:-

Emelie-G
0

Är ganska säker på att Åhléns säljer produker från från dr hauschka om ni inte vill beställa från internet =)

elvissspringsteen1
0

det gör dom säkert. men den är dedsatt i pris på den där sidan. så jag tror det blir ungefär samma pris.

swedensess
0

#12 ok ska kolla in där imorgon Skrattande

JMax
0

Säljs den inte i hälsoaffärer med?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!