Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 1524 ggr
Fiona
0

Sportlov

Har ni lov nu ni som studerar ?Skrattande Har ni några speciella planer? Ska ni kanske resa bort? =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

soetisen
0

Jag har inte lov förrän vecka 9.. Men planerna då är att ha serie maraton med en kompis då ska vi se bones, lost och gossip girl. Vi kommer nog inte orka se allt men mycket iaf :D

- Medarbetare på studier.ifokus

HannaT
0

Enda gången jag blir avundsjuk på er som går i skolan är när ni har lov. Oskyldig

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

JMax
0

Jag vill med ha lov…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

#1 Ojdå vad långt fram ni har erat lov! Har inte ni påsklov v. 13 sen med? :O

#2-3 HeheOskyldig

Jag har väl inget direkt inplanerat, ska på kalas, bio och säkerligen någon fest. De ska förhoppningsvis jobbas en del + att min lilla projekthäst kommer hit på måndag så då blir de lite extra jobb :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

soetisen
0

#4 Nej, vecka 14 är det påsklov för oss, så det blir bara 4 veckors skola sen ledighet igen :P

Katter3
0

Jag har sportlov vecka 8, och det händer inget speciellt antar jag. Ska åka till IKEA och köpa lite grejer till rummet i alla fall, och kanske shoppa någon dag. :)
Annars hoppas jag på att hinna med någon ridtur!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Emelie-G
0

Åker till Teneriffa i en vecka nu på söndag =)

Fiona
0

#7 LYXIGT Förvånad

Jenny

swedensess
0

ska rida och kanske ska vara med en kompis och gå på resturang Cool

elyse
0

Jag ska jobba som vanligt (på förskola) under sportlovet här (v8) för jag åker på en Karibien-kryssning under v 10 så jag sparar mina lediga dagar.

JMax
0

#10 Karibien kryssning lät inte helt fel!!!

Här är sportlov nu denna vecka

swedensess
0

#10 vad härligt Förvånad inte lite avundsjuk Cool

elyse
0

#11 & #12: Jo, känner själv att det passar bra med lite ledigt såhär i februari-mars. Speciellt med all snö och kyla!

JMax
0

Ja, jag skulle med vilja åka från alla denna snö o kyla…Komma hem lagom till våren!

swedensess
0

#14 ja det hade varit något :D

MajaaR
0

Jag hade lov vecka 7 men kommer antagligen ha lov hela denna veckan också på grund av snön ;)

swedensess
0

hade också lov förraveckan

soetisen
0

Jag önskar att jag hade lov nu, är så himla trött och vill bara sova :P Men men, nästa vecka så :)

Faidra
0

Jag har lov vecka 9, bara 2 dagar kvar :D

Jag ska ta det lugnt, träffa kompisar, fota, rida och ha kul! :D

swedensess
0

#19 härligt =)

Tindrar
0

Jag har lov nu nästa vecka (vecka 9 va?) och ska åka till Barcelona med min familj. Det kmr inte vara speciellt varmt där, men bättre än här iallafall;D

Faidra
0

#21 Ja, -20 i Barcelona har jag aldrig hört om Flört

elyse
0

#21 Jag har en kompis som bor där nu (nyss ditflyttad) och han tycker att staden är kanon! ^^

swedensess
0

#23 bo i barcelona? det vill jag med :D
iafall på vintern Oskyldig

Emelie-G
0

Hade lov v7 och var på Teneriffa som sagt, men åkte på nån skit så låg inne med feber och mådde svinilla halva veckan :/ Givetvis var det halvtaskigt väder de dagarna jag var frisk och bra de jag var sjuk :(

swedensess
0

#25 usch, inte kul GråterRynkar på näsan

Tindrar
0

#22 Jomen det är ju alltid -20 i Barcelona^^ Nemen, jag har inte ens packat… Men åker på söndag, så det är en bit kvar;D

#23 Jo, min madre var  där i somras och tycker det är bland dom coolaste städerna, och nu j*vlar ska det shoppas inför sommaren och våren:D <3

Faidra
0

# Swedensess : Misstänker att du tar den där aktivitetstävlingen lite väl seriöst :P

swedensess
0

#28 haha :D
hatar att förlora Oskyldig, får försöka lugna ner mig lite Skäms

MajaaR
0

Jag hade lov vecka 7 men har haft lov hela denna veckan och börjar antagligen inte förrens på onsdag pga snön :D

soetisen
0

Idag var det den sista skoldagen för mig och nu har jag en vecka lov Skrattande

Faidra
0

Sportlov nu! Fast idag måste jag typ vila och bli frisk, så att jag slipper vara sjuk resten av lovet Obestämd

Katter3
0

Jag har haft lov den här veckan och skolan börjar på måndag. Har inte varit något vidare lov, för det har varit dåligt väder hela veckan och jag har varit sjuk.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se