haha verkligen inte min grej

Jag skulle vilja göra restalyne i läpparna, det varar ju ca ett år bara, ett sätt att se om man passar i läppförstoringen.

Det var inget roligt med din fråga tvärt om eftersom jag själv är intresserad.
Akademikliniken där jag opererat mig förut är jätte bra, så jag skulle rekomendera deras sida att söka mer om det.
Mvh Linda

Tack Linda!
Kikade på Akademikliniken innan jag bestämde mig för Eriksbergskliniken
Där jag tog bort mina födelsemärken och då passade jag på att fylla ut min fula bekymmersrynka. Eftersom det blev lite kvar i sprutan så blev det lite i läpparna oxå. Det var Botox hon använde. Det blev jättebra.
Är så nyfiken på vad andra har gjort för skönhetsoperationer m.m. Vad som är bra och mindre bra! Tips och råd m.m.
Må så gott
Lotta "Värd på Insidan"

Vart du nöjd?
-Vad kostade behandlingen?
-Jag är som sagt jätte sugen på de efter mkt övervägande.
Jag har gjort bröstlyft med inplantat samt bukplastik efter att jag gick upp 40kg med mitt första barn.
Sedan har jag intimopererats med bra resultat.

hur går man upp 40kr 

Jag är nöjd! Det är nästan en vecka sen jag gjorde det, så det tar en vecka innan man ser hela resultatet. Sen är det återbesök efter två veckor, där läkaren kikar på hur det ser ut.
Ser om hon behöver spruta in mer botox. Då kan jag även välja om jag vill ha Restylane. Vi får se om det behövs :-9
Jag har planeringar för mer saker, men inte kommer jag göra något som att det bara ser för mycket ut. Man börjar bli med åren och vill gärna kunna behålla en del av sin "skönhet" :-)
Ska försöka att träna så jag får bort magen oxå, men jag kan inte göra vad som helst, eftersom jag har FIbro och är ganska känslig för träning. Funderar på Vibträning
Må så gott
Lotta "Värd på Insidan"