Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 627 ggr
Linda
0

Röda naglar

Har ni hakat på trenden med röda naglar?

Jag bara älskar det och exprementerar bland bla malavas olika nyanser.

Bästa tipset endast 39:-

Lotta_A
0

Röda naglar är fint! Röda naglar plus röda läppar är snyggt.

[mjuue]
0

Nee har inte köpt rött nagellack ännu ;) Mavala eller depend.. funkar inte på mej. Jag vet inte varför… depends försvinner direkt! Och mavala rätt så tidigt.. och det går bara inte.

Linda
0

Du ska ha överlack så håller de bra:)

mandymoo
0

Nja jag behöver nog inte köpa rött.. sneglar ner i lådorna med lack… finns några olika nyanser redan ;)

Gillar rött, mörka riktigt röda nyanser. men inte dom lite ljusare som går åt det oranga… dom tycker jag däremot inte om - o specielt inte om dom ska matchas med läppstift i samma färg… *ryser*

Eve
0

Nja, jag tycker inte att målade naglar är spec snyggt, ialf inte på mig. Jag kommer bara glömma bort det och upptäcka att de är helt fläckiga en dag, och det finns inget värre!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

[tiiia]
0

Jag skippar röda naglar faktiskt, tycker inte att målade naglar är så snyggt, iofs så gillar jag ju när naglarna är "manikyr" målade om ni förstår hur jag menar :P

juliapettersson
0

Imorrn ska jag vara svart-vit: svarta stuprör, vitt linne med svart skärp i midjan. Passar det med röda naglar måntro?

Linda
0

Såklart att det gör, låter ung som det jag har på mig just nu:)

Mangis
0

Japp, röda naglar är det just nu.

Anne
0

Mm, rött är snyggt - särskilt på riktigt korta naglar, tycker jag. Och gärna ganska mörkt rött. :)

Linda
0

#10 eller välvårdade långa

emsems
0

har inte nagellack.. förutom ibland då vi ska på punk-spelningar, då har jag iblnad svart.

Linda
0

Kul att du ems tittade förbi:)

-Du har varit saknad ju:)

Jag har alltid målade och välfilade naglar, känner mig naken annars..

emsems
0

hur funkar det med stallet?

Linda
0

#14 Det är just det att det kan jag ha nu när jag inte har stallet kvar:)

Innan hade jag antingen lösnaglar eller så korta med franskmanikyr.