Brazilwax
Exakt vad är detta för något?Jag undrar ifall det gör ont? Blir någe hår kvar?
Kan jag göra det skälv, eller är det bättre att gå till sallong?

*putt*
En brasiliansk vaxning innebär att du tar bort allt könshår.. Har inte testat det själv, men skulle gissa på att det nog gör ont.. I alla fall ett litet tag.. ;) Skulle nog föreslå att gå till någon som kan det.. Att göra det själv kan ju ha oönskade följder.. ;)

Men det är inge som skiljer mellan vanlig vaxning? Finns det någon som vet vad det brukar kosta på en salong? ;)

Jag vet inte så mycket om det, men det skulle ha varit kul att göra det någon gång:P fast det gör nog otroligt ont!:S Och jag tror det är rätt dyrt med..

:) Vad är dyrt över 500 eller? Man kanske inte vill gå till ett billigt ställe heller.. ;)
#3 - Namnet skiljer sig.. ;) Hahaha.. Nämen jag vet inte riktigt.. :P

Är inte brassevaxning även att man tar bort hår i det lite bakre regionerna oxå ??
Att man blir totalt kalhygge…
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
#7 - Japp, det är även de "bakre regionerna", har jag lärt mig.. ;)

Hahaha =D

Hihi såg att några hade rekomend. Astron på BirgerJarlsgatan. Det verkar som det ska hålla i typ 4 veckor, jag kan inte hitta priset bara. ;)

Har kikat runt lite och priset verkar ligga runt 300 kr..men usch så ont det måste göra, ajaj..dessutom är det nog viktigt att man verkligen går till en person med utbildning..man vill ju inte precis att vem som helst ska vara "där nere" o fixa på..haha..

Herregud, varför skall ni plåga er så? Jag ryser bara av att läsa om det.
#8 Mwahaha, var det inte du som var i Brasilien nyligen? :p

Tycker att det är så jobbigt med rakningen ;S Hår som växer innåt osv.. hihi… Om det blir slätt så kanske man kunde pröva en gång? ;o)

Det är den värsta upplevelse jag någonsinn varit med om!!!!!
-Ondare kan inget göra!!
Och tro mig här snackar en som fått ut två barn fast man har bäckenben skapt som en kille!!!
jag väljer att använda bra rakskumm och rakar istället, aldrig med vax sålänge jag inte är aspackad/nerdrogad=kommer aldrig hända…!!!

Hihi.. det blir så stubbit bara. ;o) Vore trevligt ifall det vart slätt bara.. hihi..

Gick du till en salong eller gjorde du det hemma? :o)

#16 Nä det blir det inte sålänge man har ett bra raklödder, bra rakhyvel.
Har provat båda delarna, hemma var det så svårt att jag skrek och höll på mörda sambon när han skulle försöka hjälpa mig..

Va det mindre ont hos salong? *nyfiken*

#19 Jag minns knappt det var för 10 år sedan och jo, det gjorde ont!!!

Fanns det i sverige då?
#13 - Shhhht.. ;P Haha.. Joo.. Jag var där.. Men det räcker med att vaxa benen……..än så länge.. XP

#21 Såklart att det fanns , tror du att det kom när 6 in the city började sändas;)??
Shitt så j-la gammal e jag faktist inte, 10 år sedahn e inte 100 år sedan/Fnys

Hihi.. det var inte så jag mena :o) Eftersom det är så hypat nu..

Morr
Aja jag får väll tänka på att vi har yngre medlemmar oxå
fy attan för att vaxa mu…r och än..r hela dan!!!!!
Jag är inte känslig, arbetar inom vården, men men…brrrr!!!

:o) om man inte behöver fixa det så ofta kanske det är värt det.. hihi
Aj, aj säger jag bara. Det är min tanke i mitt huvud när jag tänker på brasilian wax.
Bikinilinjen går bra, men jag skulle aldrig testa det andra.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

A-a-a-j. :)
#22 ;)
Jag har en kompis som lovade att vaxa r*ven på fyllan… Det har fortfarande inte blivit av, hehe. Jag kan säga att han har rätt gott om hår också :p
#30 - Haha.. Skööön.. Haha.. Äääh.. Du får väl tvinga honom då.. ;P Hahaha..

Har låtit det växa nu i en vecka, har tid på tisdag på Astron nu börjar jag bli lite nervös… ;o)
#32 - Aaaaaaah.. ;) Jag funderar också på att testa.. :P Det kan ju aldrig skada att testa.. ;)
Är det läge att fråga om bildbevis? 

#33 - man kan ju inte gärna dö!?!? Man måste tydligen låte det växa i ugf en vecka först! :o)
#34 vi får väl se ;oP
#35 - Hahaha.. ;) Nejdå.. Så farligt är det nog inte……eller? ;) Haha.. Hmm.. Jomen, jag tror faktiskt att jag ska testa.. :P *iiiiiiiiih*
#34 - Hahahaha.. ;P

Aooooooojjj =/

Om man tror sig vilja göra det själv så finns produkten för den händiga:Brazilian hard wax (Andrea) AJ AJ AJ
Lycka till imorgon minipie!! ;) Haha..

Hihi :o) Kommer vara skönt att bli av me stubben,, lovar att jag skriver här så fort som jag kommer hem.. ;o)

.. som jag utlovade är jag tillbaka.. :o) ska jag kanske berätta hur det va eller?
Först stripen sved till ganska så ordentligt, men det var långtifrån det värsta jag varit med om.. ;o) alla andra kändes inte alls så farligt,, när man ändå var igång.. hihi
Måste bara säga att jag är grrymt nöjd med reultatet!!!!!!!! och jag kommer verkligen göra det igen.. om ensådär 4 veckor.. :o)
Waaaaaw.. Haha.. Det låter ju inte så farligt ju……..säger jag nu, när jag väl är där kommer jag säkert att ångra det.. ;) Haha.. Hur mycket kostade det då? :) Funderar ju på att göra det jag med.. :P

Det var verkligen värt pengarna,, 300 kr kosade det… och så speciellt ont gjorde det inte.. ;o) och inget stubb heller.

Hur lång tid tar det innan det växer ut då?? =P

Nästa behandling är om 3 veckor.. hihi :o)

ahaaaaa… kanske skulle va värt å prova ju ;)

Häftigt:) Det får bli att göra så till sommaren:D Inte spec dyrt heller:) Hur lång tid tog det då?

åhh vad kunde det ta,, kanske max 6-7 minuter för själva behandlingen…

Okej, det var ju ite så farligt:)
Ett tips till er som inte e så modiga som "minipie" ..=) Plocka själv med pincett..=) (eller låt pojkvännen görat..=)..) Tar dock mycke längre tid.Jag brukar ta en sida i taget. Gör inte alls lika ont som att vaxa,men samma resultat..=) KramKram

Oh my fucking gud!!!
-Hmm super du ner dig innan?
E det bara jag som e sååå håröm?
Hug!
Haha.. Lätt att jag ska testa det!! ;) Billigt, snabbt och bra.. ;)

#52 Dessutom så tror jag inte många killar skulle säga, - Nej jag orkar inte 
---
Åh, fy! Jag har prövat att noppra där nere.. klara av TRE hårstrån:S De gjorde ju skit ont! Hur klarar man av att sitta och göra det.. Och de måste ju ta ett tag med;)
Kan tänka mig hur lång tid det tar med pincett! Jösses :P Själv har jag plockat några hårstrån någon gång, helt utan anledning egentligen. Gjorde inte så väldigt ont tycker jag :) Men jag skulle nog aldrig orka hålla på så länge!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]