Modefotografering
Jag fotograferade en nydesignad klädkollektion i går och förrgår. Här är en av bilderna. Vad tycker ni om klänningen?
Vänliga hälsningar
Niklas

Inte alls min smak. Hur ser den ut framifrån?

Fortfarande fin bottenfläta och tjejen är snygg (men solar hon bara benen?). Klänningen får andra kommentera - jag använder sällan klänningar.
Fin klänning och fin bild Niklas!!
Tacobell, jag anar var skon klämmer……….
/Madonna

Snygg och stilren bild! Klänningen är i sig inget för mig men gör sig säkert bra på någon annan =)
väldigt snygg klänning och modell och bild.
men jag trivs inte i klänningar själv, men jag kan gott se den på nån annan..:)

jätte bra, imponerande:)

#3 Säg mig? Var klämmer skon? *undrar ärligt*
Jag tyckte att modellen var snygg och fotot var okej men trådstartaren frågade väl vad man tyckte om klänningen? Eller har jag missförstått helt? Klänningen var inte min smak alls. Gillar inte V-ringning i ryggen samt färg och mönster var inte min smak alls. Däremot de fluffiga och luftiga armarna var snygga!
Får man verkligen inte säga vad man tycker här? Är så fallet så slutar jag skriva här helt!

Snygg tjej och klänning. Klänningen känns rätt i nutiden. För mig känns det som om 30-tal är på g, är det något som designern har haft i åtanke?
Robert

snygg bild men håller med tacobelle, klänningeen faller mig inte heller i smaken.

Kan absolut se mig själv i den klänningen om den hade mer "jobbad midja samt snyggare avslut.
Jag är som bekant väldigt int. av mode och gillar det "dressade".
Dessutom gillar jag det gröna breda skärpet i midjan som gjorde att klänningen kändes rätt i tiden.
Tack för alla kommentarer!
Tyget är broderat med guldiga pärlor, vilket man tyvärr inte ser på bilden.
#8: Jag tänkte mer 1920-tal. Designern hade helt andra tankar när hon ritade klänningen.
Vänliga hälsningar
Niklas
Tycker att klänningen ser fin ut bakifrån, men en bild framifrån skulle göra den lite mer rättvis. =)
Niklas fick nu någon framifrån oxå: =)
Gillar kortet i sig. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.