FrisyrTipsLåångtHår..=)
Har total ideetorka vad gäller mitt hår.. E så trött att ha att välja mellan Toffs..=) Fläta..=) eller Tvinnad fläta..=) Så alla ni som sitter med toppen ideer vad man kan göra med ett låångt hår kan väll skriva ner d här..=) Skulle bli jätteglad om ni hade lust att lägga till ett kort..=) (Jag har mitt hår ner till svanken..& en liiten bit till..Kort på mig finns inne på "HurSerDuUt?" JätteTack på fh & KramKram Nathalie

Åh vad svååårt…
Har faktiskt ingen aning om vad du kan göra tyvärr =/

Med många spännen och hårnålar kan man få upp allt håret på huvudet. Sen krävs det en del spray för att få det att stanna kvar, eller gjorde för mig i alla fall när jag hade så långt. Tyvärr kan man ju inte göra så mycket annat med det långa håret.. Men det är väldigt fint att ha långt, ångrar mig att ja klippte av mig mitt :(

Ja krans fläta är så fint!
Du har inte funderat på att klippa upp det? Om det är tjockt så är det väldigt smidigt - och snyggt! Jag hade väldigt långt hår förut, och hade det så uppklippt att det kortaste knappt var en dm. På bilden ser du hur det uppklippta såg ut, fast där har jag mycket kortare hår. Hade likadant uppklippt med långt hår.
Då är det riktigt snyggt utsläppt, man har i wax under det korta så att det står upp litegrann. Går ju att variera efter smak..;) Och sätter man upp håret gör man likadant, wax i det korta så blir det lite roligare än bara en vanlig toffs. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Dreads?

#4 alla passar inte i uppklipning (jag är en av dem..suck..)
Åhh..=) Lite tips..=) Tackar man för..Men..dreads..ne..inget för mig..Har dock vart inne på d,men insåg att om ja ångrar mig blir d en kort frisyr..& d vill ja inte ha ijjen..=) & ja har inte d tjockaste håret.. Har ett typiskt svenskt hår har ja fått höra..så att klippa upp d gör att d bara blir tunt i topparna..(så e d nu..efter mitt totalkatastrofala besök hos frissan sist..) Ni som har luggar..Har ni lust att "Kasta" in lite kort på d?..=) KramKram Nathalie