Glamour under
Ja vad gillar ni att ha som underkläder.
Många säger ju att lyxkänslan sitter i vad man har på sig under kläderna o inte alltid kläderna i sig.
Och det häller gäller nu både killar o tjejer (ja ni killar ska också vara med o berätta - lite mycket tjejsnack här inne kanske;))
Så vad gillar ni för modell, material o färg på trosor, bh o kalsonger.

… Det lyxigaste jag vet är att ha strumpor som går över knäna, om det är stayups eller höga strumpor spelar ingen roll ;o). Har inga andra trosor än string… :o)
JAg skulle vilja pröva strumpeband någongång… hihi,, det ser lyxigt ut! :o)

Mina favoriter är boxertrosor (heter det så?), inte särskilt glamoröst, men de är bekväma.
Ursäkta frågan, men hur känns det att ha ett snöre som skär in i häcken som det väl måste göra med string?

Jag använde alltid string förut, jämt jämt jämt! Men nu annvänder jag sällan det, nu är det vanliga hedeliga "tant-trosor" som gäller, men gärna med bredresår upptill typ diesel, björn borg osv, dom är supersköna! För att lyxa tilld et blir det lite spets och krimskrams. Gärna korsett om det passar in i det andra.
#1 Strumpeband, huuua vad obekvämt! Jag hade de på en fest en gång men fick ta av dom efter en stund. Visst det finns säkert olika modeller och material men dom jag ahde va verkligen itne bekväma!

Strumpeband har jag aldrig provat, men borde kanske köpa och ha i lådan om man ska vara fin någon kväll =).
Trosor är alltid string, olika färger, material och modeller. Bh har jag några olika att välja mellan, de är alltid push-up och oftast lite neutrala färger.

jag måste passa på och tipsa om sexy.se, de har galet snygga undies:)
annette, det är en vanesak ;) efter ett tag känns det inte alls i början är det ju lite konstigt…
jag hade alltid string innan, men jag har tröttnat, inte så skönt, nu har jag nästan bara boxertrosor på mig, heter det väl :P

Jag gillar spets
använder string när jag gör saker tex går på skola å så för jag tycker att det är snyggast under byxor, men hemma gillar jag bäst hotpants (tror det heter så:))
Jag har både släta underkläder och sådana som är gjorda för att synas och sådana som typ inte går att använda annat än för att synas :p
Är väldigt förtjust i strumpebandshållare (heter det värkligen så på svenska, jag kan bara komma på vad det heter på engelska..? Låter ju så otroligt töntigt :p) med, finns så många fina :)

Jag känner mig både snyggast och mest bekväm i hipsters. Det är sånna trosor som visar halva rumpan ;D Har bara string när jag solar solarium, haha. Jag tycker det är så obekvämt ;)

Jag har bara i princip string trosor, ogillar när man annars ser hela trosan från byxan om man har hipsters eller vanlig.

Använder mest hipsters för det är snyggt å inte heller obekvämt =)
Använder mest push-up bh. Ska köpa massor fler =)

hipsters trosor och push-up, annars syns dom kanppt ;)

Vi kan väll tacka den allsmäktigafadern och den heliga anden för push-up?

ja det tkr jag ;)

Snuttan, har du en separat hållare,, eller i en korset hihi? :)
Jag har separat strumpbans-hållare och separata korsetter, har ingen som sitter ihop, det är inte lika snyggt enligt mig.

Menar ni att ni har string enbart för att det är snyggare? Ni står ut med att det är obekvämt, bara det är snyggt?

För mej är det inte mer obekvämt..

Så ska man då som "tant" som använder sköna trosor… utan sting.. sen gärna med lite glans o spets om man vill vara fin *ler*
Men det jag skulle säga var att string i sig inte alls är bra - det ger mer flytningar, svamp o infektioner. Jag har haft vänner som varit så inne på att sting var det enda som gällde… dom har bytt… dom märkte att just den saken stämmer… manär mer utsatt för sånt om man har staing trosor på sig hela tiden.
Annette: Jag har inte string när jag är hemma och skrotar för det mesta, men så fort jag går ut så har jag det. Har det helt enkelt för att det ser snyggare ut, både med och utan kläder på ;) Är inte så himla obekvämt…

var någonstans köper man bra strumpebandshållaer, funderar på att köpa ett par vita och locka hem mitt byte.. ;o) hihi
Finns ibland på vanliga butiker så som Åhlens, HM, Kaphal osv. Annars underklädes butiker eller nätbutiker med underkläder för bättre sortiment…

tips på roliga underklädes butiker på nätet?

jag älskar sloggies hipster…helt underbara! Fast de med spets på är bekvämast. De andra har en tendens att "halka upp". De är både snygga å bekväma. Syns inte heller under tighta byxor. Så jag har helt lagt ner string. Sloggi

Alltid string.. :P
#17# Jag tycker inte att det är obekvämt!
#24# HAHA. :D
Hipsters har jag, seexigt ;D
#24 haha, sussi du e så jävla cool :)
/Elin
Jag har nästan alltid på mig string, ibland även hotpants - beroende på byxor. Och Trosor under lingonveckan :)
Har ni sett en gravid kvinna med string??? inte dunderspännande!:o)
Jag varierar mkt mellan sportig vanlig trosa typ det Miamaria beskriver matchande bh..
String är läckert när man har byxor som är slimmade..
Bland det finaste jag vet är vita string och pushup med lite spets eller bordyr infällningar så det blir lite silverskimmer på en bruntonad kropp!!! För att string ska va riktigt snyggt så tycker jag att man ska ha lite putig rumpa…
Stay-ups är läckert… strumpebandshållare trivs jag inte med riktigt… tycker att de bakre "banden" är besvärliga:O)

#29 Jo ra jag hade det:)
#30 min mage är strl..xxl så string på mig ger ölgubbevarning eller så förvinner de helt*asg*

Jag använder oftast string men går över mer och mer till hipsters. Svart, vitt och lite spets

#31 hi hi jag sket i hur sexig jag var och körde med string eftersom jag hatade de där hemska gravid trosorna.
#33 tänker du på dem som går upp över magen??? Jag kör vanliga trosor/boxer…

För att svara lite mer exaktare på frågan så är nog boxers favoriten.
String däremot hatar jag, dessutom tycker jag att de är ohygieniska. Äger ett par som jag fått och de har jag använt typ en gång för jag hade en fodralklänning på.
Men bäst är nog de vanliga, hederliga trosorna, dvs de som syns på bilden ;)
#24 Tackar för det :)

hi hi ohygieniska?!-Eh somliga är renliga dessutom torkar de flesta av oss efter toa besök..ha ha…det var det värsta..

#36 Jo jag hoppas verkligen att de flesta torkar efter toabesök. Men jag har läst om det med strings och läser man läkarens råd och åsikter så är dom ohygieniska samt kan skapa infektioner. Ren fakta.
precis sussi du har så rätt.
Finns massa negativt me string. Och grymt obekvämt äre med.
Har bara under tighta vita byxor.
/Elin

använder string eller hipsters och såklart push-up BH :D
Nu ska jag komma och vara lite udda.. Använder alltid string, tycker att andra trosor är så grymt obekväma att jag inte klarar av dem.. BH är jag inte alltför kräsen vad gäller utseendet, bara den är bekväm och passar så är jag nöjd. ;) Materialet varierar, men allt går i svart. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#40# Samma här, tycker också att vanliga trosor är obekväma.. :P
hmm sexigast är nog faktiskt ett par riktigt tajta och små (vet inte om de heter så här, de e typ string fast de visar halva rumpan, låg midja.) Boxerstring i spetsaktigt tyg och en matchande bh.

342: Hipsters:)
Hipsters, hipsters.. och åter igen!! Hade jämt string förut när jag inte visste bättre:P Tycker string är så sjukt fullt.. när hela röven syns.. är mycket mer smickrande när trosorna visar bara halva rumpan.. Och jag hatar när man ser stringen igenom tajta byxor. Hipsters/hotpants/briefs syns ju inte genom byxor.. inte mina iaf;)

hipsters är i mitt tycke skönast och snyggast..
Annette:
Läste det du skrev om att string skulle vara obekväma. Läste inte vad andra svarade men här är min åsikt:
Jag använder nästan bara string och annars boxer, men allra helst string. Vanliga trosor glider upp i rumpan, superjobbigt. Även boxer kan vara jobbiga ibland, men de är mycket bättre än vanliga.
String tycker jag är de allra bekvämaste!! Känns ingenting alls! Underbart. Dom är små, känns ingenting, glider inte in i rumpan eftersom dom redan sitter där (inget pill), man slipper troskanter på byxor om man nu inte gillar sånt.. Ser inga nackdelar med stringtrosol, älskar dom!
Dock tycker jag att hipsters är väldigt sexigt, har väl 5 par kanske.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Glömde säga :) Bh bryr jag mig oftast inte så mycket om. Är dom för "fixade" och "utsmyckade" (haha vet inte hur jag ska säga) tycker jag det är jobbigt när det syns under linnet. Därför har jag nästan bara vanliga, platta och fina bh-ar. I alla fall släta :) Nyligen köpt en halterneck-BH som jag är väldigt nöjd med!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag älskar spets.. och härliga färger. Gillar Gina Tricot´s underkläder:) men inte bara dom:P Gillar NK´s också! Har några boxertroser.

Använder mest hotpants,boxer och till viss del hipster,och när jag sover använder jag string,annars tycker jag trosorna korvar sig så mycket hehe;D..
Tycker bäst om att ha hipsters, boxers eller vanliga trosor. Inte string så mycket. Det är verkligen inte bekvämt.
Tycker allra bäst om mina sverigeboxertrosor ^^ :P
/ Sara & Casper
Jag tycker faktiskt att det är obehagligt att inte ha string. Men det är kanske en vanesak…

Tyckte tidigare att det va bra med string….. kan säga att det har gått över!! Nu för tiden är jag gammal och det är bara hipster / boxer som gäller :-)

#52 håller med
#53 Betyder det att jag är "ung"?… ;)
Ha ha, det vore nåt!
Åhh.. sexy.se var en hit!! Dom hade ju skit fina hipsters. Tack Linda=)

#Så lite så:)

Förut använde jag enbart string, gillade inte alls vanliga trosor p.g.a utseendet och att de inte "satt på plats".
Men nu har jag gjort en helomvändning. Hipsters är ju supersköna och sexigare än string (enligt mitt tycke). Dessutom blir string ofräsha jättefort, om man inte använder trosskydd vill säga.
Hipsters är snyggast (nej, inte på mig!) :o)
Använder mest boxer, med åtsittande ben. Inte den kortaste varianten (på benen), inte heller den längsta… lite mitt i mellan.
Vad föredrar ni att killen har?
mvh Martin
Har tidigare bara använt string, men har ju gått över till hotpants :D Tycker det är jättesnyggt. Det ska helst vara spets i något mysigt materiel. Svart med en snygg push-upbh (okej. inte överdrivcet pushup, men lite så det blir mysigt :)

Har alla de sorter för olika tillfällen/kläder. Då vänjer man sig också vid det mesta (och inte ens en stringtrosa känns ovan). Föredrar hipsters och balconette bh, det tycker jag är snyggt.
På killar är det snyggt med den modell som marnyman nämner.