Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 9888 ggr
Fiona
0

Ljusa jeans på vintern?

Vårt tjejgäng har disskuterat om man kan ha ljusa jeans på vintern eller inte, vad tycker ni? Vissa säger att de inte "går" för att de blir fula kontraster till snön, vissa säger att de funkar med mörk överdel eller på kvällen & fester. Skulle vara roligt att höra hur ni tänker!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

emelie92
0

Såklart att man kan ha det! Visserligen blir väl kontrasterna till snön (ljusa jeans kan se gula och smutsiga ut vid kritvit snö) bättre med mörka, men man är väl inte bara ute i snön och leker? ;)

Ljusa jeans till sommarbruna ben är snyggt!

elyse
0

Det beror nog snarare på om man gillar ljusa jeans och vad som menas med "ljusa" - ljusblå, beige eller t.o.m. vita? Jag kan tycka att det vore opraktiskt med vita/väldigt ljusa jeans under vintern eftersom de riskerar att bli smutsiga fort. Jag har ett par ljusblå Nudie-jeans som jag har alla årstider och till dem har jag ljusare toppar. Om man har ljusa byxor och en mörk överdel riskerar man att ge intrycket att man har en större underkropp än man har.

Emelie-G
0

Jag brukar inte ha ljusa (ljusblå) jeans på vintern, fast inte av någon speciell anledning utan det bara blir så haha.. Antar att jag vill matcha jeans med allt mörker ute ;p

JMax
0

Det har blivit att jag har mörka/svarta byxor på vintern, jag vet inte riktigt varför…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Stephanie
0

Hm, det har jag aldrig tänkt på faktiskt… Tungan ute Det enda är väl som #2 säger, att vita jeans blir smutsiga. Men inte mer än det.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

HannaT
0

#3 Samma här. Tungan ute

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Belindaa
0

Jag har ingen åsikt, men jag själv använder mörka på vintern och ljusa på sommaren. För att…ja, men sommaren är ju ljus, då använder jag ljust. Vintern är mörk, då använder jag mörkt ;)

soetisen
0

Jag har inte tänkt på det så mycket, det enda är väl att vita jeans är mer somrigt.

Men personligen så tycker jag mörka jeans är snyggast och använder det till alla årstider ;)

- Medarbetare på studier.ifokus

JMax
0

Har sällan riktigt ljusa byxor alls för jag skitar alltid ner mig så och gör jag det inte själv är det nån av ungarna som dregglar på mig…Bättre med mörkt!Cool

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!