Dagens kändis spaning
Pst fikade på samma fik som Dilba och mötte Helena Sandborg utanför porten..Hi hi Stockholms innerstad vimmlar av halv och helkändisar:)

dilba? *ryser* vem sjutton är helena sandborg?

Hmm hyeter kanske af sandborg/sandberg…någonting sådannt..du vet skåderspelerskan från Rederiet, har varit med i några halvbra filmer..
kanske man kan leta reda på en länk så vi ser hur hon ser ut. =) någon som känner sig manad. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ringer verkligen ingen klocka… itne ens när jag ser bilden. svenska kändisar är inga kändisar. bara pinsamma tycker jag… :D
#4: Då vet jag vem hon är. =))
Är inte hon med i Heja björn?? Eller är det någon annan?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag är så "dum" att jag märker inte ens vem jag pratar med fast jag har dom framför mig ;). Jobbat på Arlanda o checkat in massor av "kändisar" … o jag märker inte ens vem jag har framför mig… sen så knackar arbetskamraten mig på axeln o säger hänfört…. men det var ju NN o jag har missat det helt o hållet
.
Den enda som jag kände igen o som jag då inte kunde låta bli att be om en autograf från var Foppa - om nu en ishockeyspelare räknas som kändis *Ler*.. oavsett så är jag stolt över att ha den.

#6: Helt rätt hon är det.
Ja appropå kändisar så har man stött ihop med några. men jag har aldrig några positiva saker att säga om dem jag mött. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag träffar en del kändisar genom tidningen som jag jobbar på. De allra flesta är trevliga, men så är det alltid någon som är så där dryg att man nästan somnar. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jag har träffat G:son (han som skriver låtar);)

#7# Vem i hela friden är NN? :D
Tomten är far till alla barnen, HA HA den är rolig! :D

#4 Tack Åsa!!!
Nina, NN är ju bara ngot man skriver..
typ "härmed godkänner jag NN att…."
NN är alltså du i den meningen, eller jag, eller kungen.

I två av mina föredetta yrken har jag träffat både stora kändisar och B-kändisar…jag har pratat med Lili och Sussi…Anki Bagger…Loffe Karlsson (honom fick jag en kram av)…Marie Fredriksson…Per Gessle…Svenska hockeylandslaget…Iprenmannen… mfl mfl.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Jag vill oxå krama Janne Loffe Karlsson, han ser så mysig ut:)

Han ÄR mysig och han DOFTAR gott oxå :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Vet inte varför, men jag har alltid gillat honom måste vara för att han påminner mig om min pappa:)

Här uppe träffar man aldrig några kändisar, ja de skulle va i Åre då, har där träffat Gert Fylking och fått en kram (finns bildbevis men bara på negativ) och Patrik Isaksson om dom räknas som kändisar. Har jobbat med en kral som nu spelar i Patriks Combo. så man kan väl iaf säga b-kändisar

Klart att de är kändisar:)
Gert är kult!!!
hm. om det var kayo som tyckte jag var söt när jag var liten…

Jag har träffat Lasse krone,jag kommer inte på hur man stavar hans efternamna,men iallafall,har säkert stött på honom 6 gånger,tror han bor här i göteborg,eller gjorde iaff,därför jag träffar på han så många gr.
förr förra sommaren så var vi å käkade på donkan i halmstad,då kom Hlena bergström in,stog i kön brevid oss.
När jag och min familj var uppe i fjällen för jätte länge sedan lekte jag med Gunde Svans dotter i pulkabacken :P jag var väl 4-5 år gammal då
När jag jobbade på McDonalds kom bla han från barbados.. inte magnus, den andra, och köpte mat. Också en kille från "let's dance" kom några gånger, men vet inte vad han heter :P
Sen så har jag sett en hel den "kändisar" på håll så som idol-ola som klev ur sin bil och han.. Vad heter han, sångaren..? Andres Estetche? .. "Just like a boomerang" sjöng han iaf.. :) Och pratat och kramat några kändisar på festivaler, men det kanske inte räknas eftersom man är där för att se just dom!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Menar du Mathias Holmgren, Tina_A? Han är ju så himla mysig och ödmjuk.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Minns en gång när jag gick in på en smyckesaffär, jag var ensam i butiken, förutom två till, Emma & Mille från Robinsson! Dagen innan hade Emma vunnit tävlingen.
#24: Ja, precis :D Han var det. Tror han beställde en BigMac & Co ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag såg Johnny Lonn och John Houdi på Ikea i Barkarby i dag. De stod och småpratade vid köksavdelningen.
Vänliga hälsningar
Niklas

Hmmm vilka e det?
De är trollkarlar. John Houdi är dessutom ståuppare. Jag såg honom på Norra Brunn för många år sen. Han var riktigt rolig. Du har säkert sett honom på TV.
Vänliga hälsningar
Niklas

ja just 17 nu vet jag ju vilka det är:)