Blekning
Halloj! Jag har en stor fundering.. eller ganska många faktiskt. Jag har ganska ljust hår och vill ha lite ljusare, så ska förmodligen bleka det, men då är frågan, blir det gult även fast man är blond? och blir det bra om man köper blekningen på tex. ica? Eller borde man satsa på att göra det hos frisör?
Laddar upp en bild där man ser relativt bra hur mitt hår ser ut, i alla fall färgen ;) och som ni ser är underhåret mycket mörkare… :P
Emma, medarbetare på Hästfoto.

De är ju alltid säkrare att göra det hos frissan men jag hade nog vågat färga hemma eftrsom du är så ljus. Tänk bara på att ha i färgen tillräckligt länge, har man i den för kort tid blir de gult. Fast de kan bli lite knepigt när du har så mörkt undehår!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Precis som #1 skriver, låt det bara sitta i tillräckligt länge. Jag har ljust normalt och har blekt det en massa gånger och en gång har jag lyckats få det gult.
Se till att göra det en helg eller så att du har möjlighet att springa o köpa ett paket till om det skulle krisa, det sliter ju en massa på håret så tänk på tiden och testa att titta på en slinga.
Underhåret var ju mörkt så börja färga in det o låt det sitta några minuter innan du tar resten om du vill ha en jämn färg.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#5 Ser fint ut! Blev ju dock ganska mrökare i topparna så om du vill ha de hel ljust så är de ju bara bleka dom pertierna igen :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#7 Åh vill gärna se reslutat därifrån med :)
Jenny