Tema Moviestars
Hej!
Jag behöver lite utklädnadstips, ska på fest nästa helg med tema Moviestars. Vi är fyra tjejer som ska klä oss ihop, vi hade tänkt Jönssonligan. Men vi är inte helt hundra… Så några andra tips på moviestars som är fyra stycken, eller minst fyra? :) utländska eller svenska spelar ingen roll bara det inte är allt för avancerat, gärna något som är lite snyggt ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jönssonligan är ju bra!!
Charlies änglar hade ju vart bra annars men de är ju bara tre…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

PowerPuffPinglorna? :P
// Amanda

Tack för tipsen! Det ska ju synas att vi är dom med vilket kanske hade vart svårt med Charlies änglar, och powerpuffpinglorna med för den delen kanske … Jaja vi kör på Jönssonligan tror jag :) Men kom gärna med mer tips :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Gabrielle, Susan, Bree och Lynette från Desperate Housewives kanske om ni kollar på det =)
Ni ska alltså vara fyra tillsammans? Ni kan inte ta fyra karaktärer ur någon välkänd film? Kanske Sagan om Ringen, Harry Potter eller varför inte en Disneyfilm?
Åh, jag har alltid velat klä ut mig till Snape eller Voldemort i Harry Potter haha!

#5 Mja det blir ju so du menar, vi ska vara från samma film ^^
Jenny

Vi lyckades bli Herkules gänget om ågon undrar ;)
Jenny
Jag behöver också komma på nåt sånt här…
Vi ska tydligen vara filmkaraktärer på studentskivan..!

Mvh Stephanie