Ringsignaler?
Jag har just laddat upp en ny sms-signal; det är Stewie från Family Guy som säger "Say whaaaat?!". Som ringsignal har jag titelmelodin till Ika i Rutan.
Hur ligger det till med er andra, vad har ni för skoj?
Jag har Disneys - Hakuna Matata som ringsignal
Den på engelska förstås. Hade velat ha en roligare sms-signal bara, vet inte ens vad jag har för nån 

Mvh Stephanie 

Det är svårt med sms-signaler. Tidigare hade jag Bender från Futurama som säger "Whoa! I'm not reading that crap, summarize it in one word!", från när han får se Bibeln för första gången. Men den har också min sambo och det är bra att veta vem av oss det är som fått sms, tycker jag.
#3 Som laserstrålarna i Star Wars?
Min kompis har en sms signal där det låter som någon skrattar. En gång glömde hon stänga av ljudet mitt i lektionen… 

Jag bytte nyligen, hade förut LF jingeln. Länsförsääääkringar, länsförsäääääkringar både bank o försäääääkring! Gissa vart jag jobbar…
Nu har jag Holly Dolly tror jag hon heter? En sjungande flodhäst typ…Dottern vill ha gummybear
Sms signalen är ett vanligt pip, har inte bytt den än.
Väcksignalen på morgonen är en elaking som :god morgon, god morgon lilla sömntutan det är dags att gå upp nu klockan är mycket vi har inte tid med det du måste skynda på nu hinner inte ens äta för tiden är slut kom igen nu skit i kläderna spring till jobbet kom igen tvåan skynda på du hinner inte ens vakna sov på jobbet nästa gång för då hinner du fortare dit o jobba, JOBBA JOBBA!!
Den börjar lite snällt sen, ökar den o skriker…men jag brukar gå upp. Tillslut…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag har djungeboken, fast bara melodi för min stenåldersmobil kan inte spela upp låtar x) Har även en timberlake låt & baladiladia som jag har laddat hem för hundra år sen… Som sms signal har jag en som finns på mobilen
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag använder melodier som redan fanns på mobilen. 
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Som ringisgnal sa har jag refrangen av Ida Marias "I like you so much better when you're naked" och som sms-signal sa hade jag en skrattande babis, men har nu bytt till Harry Potter-introt :)
// Amanda
Som ringsignal har jag Håkan Hellströms "försent för edelweiss", och sms-signal en av de som finns på telefonen ;p
ja har en egengjord:) har klippt ur en låt med bruce springsteen:) going down:D bästa nånsin;)
elyse: vart hittade du den där sms signalen :D?
#12 PM:a mig, så ger jag detaljer. ;)

Jag har Super mario som ringsignal ;)
Sen något som fanns i mobilen till SMS.

#8 Samma här. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.