Hårinpackning!
Måste bara tipsa er om en inpackning!
Har äntligen hittat en relativt billig och bra fungerande sådan.
Sachajuan heter den och finns på apoteket eller Kicks. Funkade jättebra på mitt slitna, blonderade hår. Är även lätt att dosera tack vare pumpflaskan!
Har någon testat deras andra produkter?
Har även deras värmeskydd och är lika nöjd med den :)

Åh låter bra! Vad kostade den ? =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag har hört talas om märket men aldrig testat. Kul att du gillade den, kan vara värt att prova.
Undrar med vad den kostar o hur stor flaskan var.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag använder en för färgat hår från Sunsilk och den fungerar bra. Men bäst effekt på håret har nog en kräm jag har från Nivea. Den har man i när man har tvättat håret och den reparerar verkligen det som är slitet.

#3 Vad kostar den från Nivea och vart finns den ? =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#4 Jag tror att jag köpte den på ÖB och det var ett tag sedan. Testade den för några månader sedan och nu har jag hår som en asiat, rakt och blankt, jämfört med att se ut som ett troll. Den är från Dove ser jag nu. Det är en blå tub och heter Deep repairing cream Intense Care. Skitbra. Även jag borde ta och leta upp den eftersom jag bara har denna enda. Jag har i denna innan jag torkar håret med hårtork. Borstar 2-3 ggr medan jag torkar och sedan ser man ut som en prinsessa! ^^
Jag har Sachajuans leave in-balsam, är nöjd med det =)

En rosa burk som man kan hitta på Ö&B för en otroligt billig peng är den bästa hårinpackning jag någonsin haft! Och då har mitt hår vart med om det mesta mellan svart och blond!
Gunry Mjukt & Skönt är märket.
Värt att pröva! Den är awsome!
Jag kommer inom snar framtid ha bloggtävling med den som pris i min blogg också å lite annat smått å gott. För er som inte bor nära Ö&B ;)
http://finest.se/emelielantto

Ja Gunry har mycket bra faktiskt till riktigt bra priser, jag gillar deras peeling både för kropp och ansikte samt body butter. På Ullared säljer de massvis av deras produkter.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#7 tack för tipset, ska kika in på bloggen ;)
Jenny
#7: Jag har Gunrys inpackning men har aldrig använt den då den innehåller silicon vilket inte är rekomenderat. Det hindrar fukt och en massa andra viktiga oljor från att tränga in i håret.
Tycker faktist att hårprodukter med silicon gör mer skada än nytta. Det ända sättet att få bort siliconet är med sulfat schampoo.
Förlåt för OT.

#10 Ojdå då är det nog bäst att undvika den!
Jenny

#10 Men det gör ju många schampoon, balsam också, så det är ju något man oftast följer när man använder sig utav balsammetoden (läs mer www.lockig.se )
#12: Det spelar ingen roll om man tvättar med schampoo eller balsam, silicon bör ändå undvikas :)

#13 Ok, för jag trodde antingen har man silikon i håret eller inte, och inte att man kan ha olika mkt, alltså, ifall man använder sig av schampoo med silikon så spelar det ingen roll ifall hårsprejen också gör det… Men då vet jag:D