Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketttidningar
Läst 2111 ggr
NinaToy
0

Skvallertidningar.

Visst är det roligt att läsa!
Förr trodde jag på allting som stog i tidningarna.
Hade en tanke nånstans om att det inte kan vara särskilt sant men jag tyckte de var kul och läsa och trodde på allting.
Nu ganska nyligen har jag läst en artikel om Britneys kollapsande på nyår… Där står det "enligt en källa så ska…" "enligt uppgiftslämnaren" "… säger källan" VEM är källan? Med största sannolikhet en som vill tjäna pengar! Hur trovärdig är källan?

bubbelbubbel
0

källan är nog inte speciellt trovärdig, tror jag.
mest jobbig, och vill tjäna pengar ja. tragiskt egentligen…

NinaToy
0

Japps! Jag köper inte skvallertidningar längre.

Madde
0

Fast ibland är det rätt skoj och öppna en skvallerblaska och se vad de har hittat på senast.

Brukar kolla i de när jag är hos frisören. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

RubHel
0

#3 Samma här ;)

E_hjo
0

Jag med =)

bebbe
0

Köper ibland se och hör för att riktigt frossa i skandalerFlört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Linda
0

Jag e värsta skvaller tanten, vet allt ha ha

Pia
0

Jag läser ärligt aldrig s k skvallertidningar, inte ens hos frisören eller tandläkaren. Har fullt upp med mitt eget liv och intressen, tycker det är mer än totalt ointressant med sådana tidningar. 

Det finns så oändligt mycket mer intressanta saker att läsa om och lära sig mer om och av i världen. Avkoppling tycker jag man kan få på väldigt många andra vis.

NinaToy
0

#7# Tagit reda på allt själv? :P Det som står i skvallertidningarna är kanske inte alltid rätt… :P

Robbie Williams blev sur på journalister en gång som klagade över att kändisar driver välgörenhetsgalor och gör grejer för välgörenheten för att "titta på mig, vad duktig jag är" han sa då att okej om kändisarna gör det för att "titta på mig" men menar att det är bra så mycket bättre än journalisterna, för de gör ingenting! (meningen innehöll ETT PAR svordomar) :D.

Linda
0

Absolut ska man inte tro på allt, visst ska man ta mycket med en nypa sajt=absolut:)

NinaToy
0

#10# Jepp. ;)

Engla
0

Skvallertidningar är inte speciellt trovärdiga, nej. Råkade ut för en artikel i Hänt Extra, som skrev om tidningen jag jobbar på och vår intervju med kronprinsessan Victoria. Det blev ju bara galet, vad får de allt i från? Och hur gott sover man journalist när man skriver en massa lögner?! Det har jag undrat länge. Skrikandes

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

[tiiia]
0

Skvaller är ju alltid kul. läser dock bara skvallertidningar hos mormor eller farmor när jag är där. har inte ett så pass stort behov av det att jag själv skulle betala för det. Iofs så kan man ju spendera en bra stund framför aftonbladets klick på internet. men det är ju iaf gratis ;)

Linda
0

#12 Jobbar du på tidning?

Engla
0

#14 Jepp, jag jobbar på en tidning.

Linda
0

Spännande, vilken?

Kanske den vill ha lite reklam här?

Madde
0

#15: Då är du säkert superduktig på och skriva oxå. =)))

Engla
0

Jag jobbar som ledare för en tidning som görs av tjejer och killar med olika funktionshinder. Nu kanske ni tänker, "men gud såååå oglamoröst!" Men så är det verkligen inte! Vi har intervvjuat många stora stjärnor som kronprinsessan Victoria, BWO, Kajsa Bergqvist, Carolina Klüft, "Fame"-Jessica, Göran Persson och många många flera. Så på sätt är vi glamourösa. Underbart kul jobb!

Linda
0

Härligt!

Är det FUB?

Madde
0

#18: Tycker att det låter riktigt skoj faktsikt. Inte alla som får jobba på en tidning. =)))

Linda
0

#18 Jag läser FUB tidningen (om det nu är den) så fort den kommer ut:)

Engla
0

Nej, FUB är en förening. Detta är vi. Hittade en gammal artikel. http://www.sydostran.se/002.lasso?id=34742&lay=nyheter

Linda
0

Ok, jag trodde nämligen att det var medlems tidningen (FUB) du menade.

Engla
0

Jepp, så ligger det till. Kul jobb även om det inte är en "glamourtidning…"

CBA
0

Den enda "skvallertidningen" jag läser är min Tove fast den innehåller inget skvaller utan riktiga livshistorier.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

NinaToy
0

#25# Då är det väll ingen skvallertidning? ;P