Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 2841 ggr
elyse
0

Tatueringar

Tycker ni att tatueringar är relaterat till glamour? Jag tycker det - rätt sort, så att säga - som ett slags rockglamour. Jag tycker att tjejerna i LA Ink är otroligt glamorösa! Själv har jag en tatuering, en stor, med röda hibiskusblommor och fjärilar. ^^

Musiken
0

Jag har ocksa en tatuering, den ar dock langt ifran glamoros… Den ar en stor en pa sidan av revebenen/magen/hoften i old school stil och ar ett slags kollage med en uggla, doskalle, orm, spindel och en ros. Jag angrar inte att jag gjorde den, men erkanner att om jag bara hade haft talamod och vantat lite langre sa hade jag kunnat fa ihop den litet battre. Hade da tagit bort spindeln och doskallen och format om ormen lite sa att den passar in battre med ugglan och rosen, och sa hade jag gjort den mindre pa ett annat stalle pa kroppen. Skulle garna gora blommor langsefter andra sidan ocksa, men det kommer nog att skara sig ratt rejalt, sa jag skippar det ;)

Fiona
0

#1 Jätte läckert ställa att placera den iaf Skrattande

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Jojaton
0

Om det är glamouröst eller inte tycker jag beror ganska mycket på vad det är för tatuering samt hur många ;) Är ju bara min smak och mitt tycke men jag tycker inte det är så glamouröst att ha tatueringar över hela kroppen, kan däremot tycker det är väldigt fint/vackert med något litet - om ni förstår? :)

Johanna - Instagram

JMax
0

Jag har en stjärna snett nedanför naveln vid höftbenet eller vad det kan heta men den ser hemsk ut efter två graviditeter… Linjerna har lixom flutit ut. Ska nog göra om den nångång.

Har ni bilder så visa gärna!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

elyse
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min. Den är inte färdig, översta blomman ska fyllas i med mer färg - sedan är det klart. Jag älskar min tatuering och är just nu väldigt nöjd med att kunna dölja den, eftersom den sitter på ryggen. Dock tycker jag att det är väldigt fint med halvsleeves (alltså täckt ned till armbågen ungefär), men det är i så fall något jag kommer att vänta fler år med. Jag vill inte göra impulsiva motiv.

JMax
0

#5 Åh den är underbar!!!

Fiona
0

Hmm jag skulle vila ha en tatto i nacken, svanken (uttjötat men snyggt), ljumsken/höftbenet och kanske vaden! Skulle vilja ha ett litet shettis huvud (porträtt på min tjej) någonstans, på skuldran kanske, men det får nog bli när jag blir rätt så mkt äldre.

Min kompis syrra har gjort ett fjordhuvud som täcker hela skuldran, ur läcker Kyss

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

elyse
0

#6 Tack!

#7 Tänk bara på vart du vill ha tatueringen och fundera över om du kan ångra dig senare att just det stället inte längre är ledigt, ifall du kommer på fler saker.

Fiona
0

#8 Jo exakt! Är dock 1 år & två månader tills jag får göra någon så jag lär väl hinna ändra mig & vela :)

Jenny

JMax
0

#1 Har du någon bild?

Jag skulle vilja ha sån placering, en växtranka av något slag tror jag men jag har för mig att det gör hiskeligt ont att tatuera där..

Liivie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en tatuering i ljumsken/på höftbenet :)