Klippa håret
Hej, mitt hår har blivit jätteslitet i topparna ( långt, blankt, rakt, uppklippt, tunt) och jag skulle faktiskt vilja pröva att toppa det själv typ 1 cm. Har inte gjort det innan, såär lite nervös över hur det kommer att gåFörvånad. Någon som har något tips så an kan tänka på? Vill inte se helt galen ut i håret nu när skolan börjar…
Oj vad stor texten blev:O

Har du ingen vän som kan hjälpa dig? Det är lätt att det blir snett o vint när man gör det själv.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#1 Fixat =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag klipper alltid håret själv, men så har jag långt hår med självfall, så jag tycker inte att det är så himla noga att det ska vara millimeter-jämnt, för håret har ju liksom ändå olika längd när vissa delar blir lockigare än andra.

Jag klipper mitt hår själv, första gången jag klippte det så blev det jätte bra så det ska nog gå bra för dig med, men blir det lite ojämt så kan du ju bara be någon att klippa till det åt dig en aning. :)

#5 Åh ett nytt ansikte, välkommen och hoppas att du ska trivas 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

tacktack