Min hud bleker!
Yup, min hud fungerera som blekmedel. Har de senaste ca 10 åren märkt att alla färgade handukar jag har blir blekta när jag använt dem- Alltså precis som om jag hade skvätt klorin på dem. Det kan inte bero på mina hudprodukter efter som jag har bytt produkter så många gånger under dess år… Mina vänner har använt samma produkter och inget har hänt med deras handukar. Det händer även om jag bara tvättar med vatten. Det är bara ansiktet som gör detta, inte resten av kroppen. Någon som har några teorier om vad det kan vara? Någon som hört om detta förut? känner mig rätt skum ;)

Hmmm låter väldans konstigt…
Har tyvärr inget svar..

oj..:P du kanske rentutav blev klonad ur en klorinburk?
ja det är något åt det hållet jag funderar på ;) kanske lämna in mig själv så att de kan göra plågsamma experiment på mig ;)

#3# Haha ja, precis. :P
Hmm låter konstigt. Sånt har jag nog aldrig tänkt på, men jag tror inte att min kropp gör att det bleks. Måste kolla det nästa gång jag tvättar. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
du hade garanterat märkt det madde….alla mina färgade handukar är numera nästan hel vita…

men detta låter ju väldigt märkligt….hmm…. de hänger inte så att solen bleker de eller om det är något speciellt tvättmedel du använder??? …bara en tanke….inte en aning vad detta kan handla om
Sarae - superskumt. Har du pratat med en hudläkare?

Eller skojjar du "aprillo" med oss;)??
ok, nä mina handdukar har sina färger kvar. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
nej jag skämtar faktiskt inte med er ;) och jag har uteslutit alla typer av andra produkter…det är helt enkelt jag. Inget jobbigt egentligen..måste bara tänka på vad jag använder för handukar ;) Har haft massa andra hudproblem som jag lider av så varje gång jag varit hos hudläkaren har jag glömt att fråga ;) känns dumt att gå dit för något som egentligen inte är ett besvär…. men skumt e det!