Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 989 ggr
becciie
0

Vad kommer bli det hetaste i vår modet?

Jag undrar vad som kommer bli det hetaste i vår,
i färger, kläder, smycken, skor osv.

Och jag undrar vad ni tycker om det nya modet? Något ni kommer att använda själva för att det är snyggt och just det ni gillar, eller är det snyggt att titta på men inget ni tar på er själva. Eller är det gräsligt och inte snyggt alls? Glad

mandymoo
0

Här är en länk med vårens smycken…

http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,976741,00.html

Jag tycker nog att det fanns både snyggt som jag kan tänka mig använda - men även sånt som jag inte sätter på mig ;)

mandymoo
0

http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,967802,00.html

Och se den korta skinnjackan ska man ha kvar…

Men det finns säkert yngre här som är mera hemma på vad som kommer o vad som är snyggt.

mandymoo
0

http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,975732,00.html

Och här var det om solglasögon - Glamour eller nörd.

Wanilj
0

uhhhh…80-tal!!!!!Cool

Alla gamla skinnjackor har jag slängt….

Wanilj
0

#3… ehhh…hmmmm….. jag som är liten…*asg*

Linda
0

Jag tror att modet kommer fortsätta gå i grå skalor och att man ett tag till kan fortsätta frossa i skärp i midjan för att få kvinnligare stil.

Modet har/är väldigt kvinnligt och kommer nog fortsätta så.

Därimot tror jag att jeansen inte kommer vara det självklara valet utan mer dressade byxor kommer vara iFokus.

Höga klackar kommer fortsätta men även skor med snörning som påminner om gubbskor att komplettera med.

mandymoo
0

Jag läste att rosetter var något som kommer mer o mer… i midjan, på skor osv.

Linda
0

Rosetter var redan hett förra året, men visst kan man piffa upp det enklaste plagg med lite rosetter.

-Det finns rosetter att klä sina ankelboots med, köp även breda sidenband och knyt i midjan osv.

Breda skinn rosetter på väskor och dyl kommer bli hett.

[tiiia]
0

Personligen kommer jag att dissa den höga midjan på jeans totalt. jag tycker att det inte finns ngt jag passar sämre i än höga jeans. får platt gigantisk rumpa och min lilla mage försvinner totalt Förvånad så jag kommer köra vidare på låg midja och lite längre linnen.

Däremot kommer jag förmodligen att dregla ned varenda svart halvspetsig sko med snörning från tå till knä. :) ngt jag def kommer att lägga mina pengar på om jag får ngra kronor över :)

Linda
0

Pst de ska inte vra spettsiga och inte helt runda utan mitt emellan;)

Höga jeansen hade jag svårt för tills jag prövade ett par oh blev kär, tror dock att det modet kommer falla bort.

Pernilla
0

Jag är lite rädd för att de sk morotsjeansen ska slå för mycket… baggy upptill, tajta nertill. Jag vill inte se ut som en morot. Jag är mera…en kålrot i formen? :)

Linda
0

Nä fy, fulaste plagget som dessutom är svårburet.

Jag tror att svårburna modeplagg aldrig blir trendigt annat än i modemagasin.

Pia
0

Morotsbrallor, gu det hade man ju i början på 80-talet, var banne mig inte snyggt ens då…:/

Insvängda byxor är aldrig, aldrig, aldrig smickrande på någon skulle jag vilja påstå *burr*

LinneaG
0

Usch! Jeans som är höga i midjan, det skulle jag aldrig klara av!

Linda
0

Ja huvaligen….

fastina
0

Silversmycken ska det vara i vår många och stora. Fick jag höra av min kompis som jobbar på NK.

Faxlin
0

Ohh, menar ni allvar, kommer jeansen med hög midja tillbaka? Det innebär att jag kan köpa jeans igen, snacka om att mina börjar bli slitna. Jag är en jeans människa men hatar de låga midjorna. Känns som om jag ska tappa brallerna och magen hänger utanför, liksom väller över kanten :-)
Nu blev jag glad i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lorita
0

#17 samma här, men dom får inte bli för höga, jag är nog en lagom typ, när det gäller jeans.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

[slo]
0

Usch, kommer hög midja bli inne… Visserligen är jag inte så mycket för mode, kör mitt eget race ganska bra :)

Faxlin
0

#18: Nej inte för höga. ;-) Lagon är bäst.

#19: Jag är inte heller någon mode människa så du förstår vad jag saknat höga jeans eftersom jag tycker om sådana. Men är det inte mode är det hopplöst att få tag på. ;-)

Audiatur et altera pars

Pia
0

Hög midja på jeans (byxor) är inte något som kommer tilllbaka nu, det har varit tillbaka ett bra tag… Dock vet jag inte om det direkt slagit igenom stort, tror det är ganska svårt att ta till sig för gemene man.

Faxlin
0

#21: Okej, då är det alltså bara affärerna i Gävle som missat den biten. Hur ska saker kunna sälja om de ej tar hem dem. Fundersam

Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

#21 här i link så säljer de hur mkt sånna jeans som helst. usch, det är alldelles omöjligt att hitta de superlåga jeansen nu :'(

Faxlin
0

#23: Jag får nog komma och våldgästa dig och gå ut och shoppa :-)

Audiatur et altera pars

[mjuue]
0

Jag kommer att köpa en svart skinnjacka hade jag tänkt mej:) En kort och snygg.. som lindsay lohan brukar ha:) Och silversmycken,rosetter o stövletter har jag redan fixat ;) Det visste jag va inne. Har ett par svarta högklackade stövletter, ett linne me rosett och massa me silversmycken. Använder endast äkta silver på örhängen också ;P

becciie
0

tack så mycket för alla tips osv :)

bubbelbubbel
0

slo, jag är nog som du. mitt egna race.
jag köper det jag gillar. funkar bäst så :)

[tiiia]
0

#27 kör samma här. visst man snappar ju upp lite här och där och blandar in, men det finns ingen vits med att ha snygga kläder som man inte passar i eller trivs i.

Linda
0

Det är faktist sant, vissa kan verkligen få dyra plagg att se billiga ut och vissa kan bära upp H&M kläder som om de skulle vara märkes plagg:)

[tiiia]
0

#29 du har så himla rätt. :) nästan så att jag har lust att citera dig. vet inte vart dock :)

Linda
0

Mitt motto är att hitta kläder som ser exklusiva ut;)