Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etiketttidningar
Läst 769 ggr
Lillefot
0

Tidningar!

Sitter här och funderar lite på tidningar..vad läser ni helst? Mode, svaller, "tanttidningar" lr kanske något helt annat?

Dessutom, vad ska en bra tidning enligt er innehålla?

Själv är jag mkt nöjd premunant av Amelia som enligt mej innehåller allt en tidning ska ha, mode, inredning, krönikor, intressanta artiklar m.m…gillar även att då och då bläddra i Damernas och ElleGlad

linnrisedal
0

Mode! Vecko Revyn och Elle gillar jag !

CBA
0

Jag prenumerarer på Tove och har alla nummer förutom det allra första och tycker den är väldigt bra.

Det är allt från verkliga livet reportage till mode…smink…annonser etc…den har allt och jag brukar spara den i någon dag innan jag läser den bara för att suga på det liiite längre…när den är färdigläst längtar jag till nästa nummer.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Beckaboo
0

Jag gillar Amelia å jag läser den ju gratis varje gång den kommer eftrsom hon jag bor med (bästa kompisen) premunerar på den:P Å Elle är en favorit:) men de tidningar som faller mig mest i smaken ändå är mode och hår tidningar:)

CarCar
0

Prenumererar på Veckorevyn, det är typ det jag läser i tidningsväg… Fast en sommar när jag jobbade i kiosk läste jag det mesta och var väldigt uppdaterad om vad som hände i kändisvärlden bland annat…

Snuttan
0

Jag gillar att läsa Cosmopolitan lite till och från… Annars har jag inte mkt för mode-tidningar…

Gillar bara deras innehåll helt enkelt och formatet på tidningen..

Faxlin
0

hmm, jag är så forsoffad oglamorös att jag bara läser dagtstidningen och djurtidningar jag. Generad

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lillefot
0

#2 Kan hålla med dej att charmen med en bra tidning egentligen är då man längtar efter en ny så fort man läst ut den man  har..det måste betyda att tidningen är riktigt, riktigt braGlad..

#6 tycker att det duger bra jag..haha..man kan ju inte vara glamorös jämtFlört..

Faxlin
0

#7: haha, det närmaste glamorös jag kommer är att läsa här inne. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MiaMaria
0

Veckorevyn och Solo är mina favoriter, men läser de mesta i brist på annat ;-)

Linda
0

Jag läser allt men Elle är min bibel:)

amand
0

Jag tycker måånga tidningar är bra! Men favoriten är Frida. Men Vecko Revyn är inte långt efter ;)

Engla
0

Jag prenumerar på VR, Hennes och Plaza Kvinna. Läser även Solo. Jag vill inte ha så mkt av skvaller, utan mer bra reportage.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis