Nyårslöfte?
Ska ni avlägga något nyårslöfte och i så fall vad?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag funderar på att ha som nyårslöfte att det här året komma i mina gamla jeans 

Mvh Stephanie 

Kanske ska köra på klassikern att sluta riva av naglarna.. Fast nä, har inte funkat senaste fem åren haha :p

Hmm har inte funderat ut något än men ska nog hinna komma på något bra :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Ga ner de sista kilona. Skaffa jobb och bostad efter examen.
// Amanda

Eftersom jag glömmer bort mina löften efter några månader så ska jag nog strunta i att ha några i år :P
- Medarbetare på studier.ifokus
Nä, något sådant har jag aldrig avlagt. Men jag hoppas på en del saker under kommande året, t.ex. att jag lyckas bra på gymmet, trivs på mitt nya jobb, att chefen låter mig få ledigt i mars så att jag kan följa med på en Karibien-kryssning, att mitt bröllop blir bra och att vi hittar en bra resa till Mexiko. Och en till katt under hösten. ^^

#6 Oh ett bröllop, vad roligt grattis :D
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#7 Tack! Vi hoppas kunna ha det fredagen den 13:e augusti eftersom fredagen den 13:e är ett speciellt datum för mig och min pojkvän - vi blev tillsammans då och förlovade oss då, så vi vill gärna ha kvar det datumet. ^^

#8 Vad fint, jag håller tummarna för er =)
Jenny

#8 Härligt! Grattis! Hoppas allt blir precis som ni vill ha det!

Sluta bita på naglarna, men kommer inte lyckas, isf måste jag inse det själv tror jag, elr sluta bli så nervös av tv.
- Gå ut 9an med bra betyg
- Sluta strula/hånga med så många, det blir så lätt fel
- Börja ta hand om mig själv och min kropp bättre

Mitt får nog bli att ta hand om mig själv och vara snäll mot mig…
Jag har funderat lite på olika mål som jag ska försöka uppnå. Jag ska kämpa så gott det går med skolan, sista terminen i nian, och försöka planera mitt skolarbete bättre.
Jag ska också försöka att inte köpa lika mycket grejer. Även om jag inte köper speciellt mycket saker så kan det alltid bli mindre. Måste börja spara pengar!
Att rida lite mer och röra på mig oftare är också ett av målen.
Det var vad jag kom på för tillfället. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Mina nyårslöften är att börja blogga seriöst och träna två gånger i veckan ;)
Att skriva, är att måla med ord...
medarbetare på Fantasy iFokus
Jag har inte avlagt några löften, men har lovat mig själv att jag ska skaffa systemkamera, börja träna och gå ut mer med våran vovve (mamma som går ut mest med honom nu).

Mina blir att leva livet & göra allt som står på min "2010 ska jag…" ;)
Jenny
Jag har inte hunnit fundera så långt än, men det skulle nog vara bra om jag fixade körkortet och kom igång med någon slags fysisk aktivitet för att lida bot på min rastlöshet.
* Att dra ner på godiset :) Tjuvstartade i december och det funkar med frukt :)
* Börja springa när snön smälter bort om jag inte lyckas laga träningsmaskinen ;)
* Satsa mer på bloggen :)
Hälsningar Vemsan

Att sluta med mitt "sockermissbruk". Är inne på 5e dagen idag, vilket är mitt rekord!

mitt var att jag skulle vara snällare…men det sket sig direckt 
#22 Haha! 

Mvh Stephanie