Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: fest
Läst 1581 ggr
JMax
0

Vad ska ni göra nyårsafton?

Vad ska ni hitta på för att fira det nya året?

Fest hos kompisar, resturang, krogen eller bara vara hemma o ta det lungt?

Vad har ni för planer?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Blir nog fest inne i stan, förhoppningsvis ^^ Kvällen avslutas nog på pubben Dagnys, några tjejer har ordnat det där så att 16+ är på nedervångingen och 18+ är på ovanvåningenen. Tråkigt att inte kunna vara med 18+arna men dom jag har ett gott öga för är också hänvisade till nedanvåningen så Flört

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Katter3
0

Mamma ska jobba, ena brodern ska vara borta och det ska nog den andra också. Så efter halv tio kommer bara pappa och jag vara hemma. Jag tänkte fråga honom om vi kan åka till stan och titta på raketerna.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

HannaT
0

Jag ska på fest hos en kompis kompis. Glad

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

elyse
0

Jag och sambon ska nog vara hos hans föräldrar. Kanske kommer några kompisar dit också. Dagen innan har vi haft 50-års fest då sambons mamma fyller 50 då, så vi får se hur vilt det blir dagen efter… ^^

Musiken
0

Fest forhoppningsvis. Fragan ar bara var :P

Fiona
0

Putt!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Fiction]
0

Jag skall hänga på pojkvännen på en fest som två jobbarkompisar till honom har anordnat. Värdarna är tvillingar och kommer ursprungligen från London, men jobbar numera på samma företag som min pojkvän. Förmodligen blir det en hel del jobbfolk till dem och mestadels killar på festen. Men, men… Det blir nog kul ändå. :)

JMax
0

Jag tror aldrig jag kommer bli av med mitt halsont så jag kommer nog vara hemma under täcket o tycka synd om mig själv…

Stephanie
0

#8 Usch då! Rynkar på näsan

Jag kommer förmodligen att gå ut med syrran någonstans, men jag är för ung för alla ställen syrran vill till Oskyldig

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Faidra
0

Håller på att övertala mina föräldrar om att jag ska få fira nyår med… eh :P Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla honom för att vi är inte tillsammans, men jag gillar honom och han gillar mig så vem vet, det kanske kommer ^^

Men hursomhelst, isåfall äter vi med hans familj och deras gäster som består av hans barndomskompisar och deras föräldrar, och sen ska dom typ ut, och då stannar vi kvar där. Ska väl typ kolla på film och mysa tror jag :P

Men… Om mina föräldrar säger nej, vilket är mycket möjligt, så är jag nog bara hemma med familjen :c

Tindrar
0

Ska vara hemma, först tänkte vi åka till Rom, men sen så var vi för sega på att bestämma oss. Så då ville mamma åka på kryssning till typ Åland med spa/bad grejs, men det var bara jag som ville, så antagligen blir jag hemma, annars med kompisar.

Eostra
0

Blir nog att fira lite hos en kompis..

Fiona
0

Har inte hittat någon förfest än :( Kompisen & hennes pvän som jag skulle följt med ska äta tillsammans med en annan kompis & hennes pvän, har inte riktigt lust att vara femte hjulet där…

Jenny

swedensess
0

ska festa hos en kompis men kommer mest människor man inte känner, men ska bli roligt ändå =)

Fiona
0

Efter mycket vel så har det löst sig, middag & smådrickande med ett gäng tjejkompisar och sen vidare mot stan =) Känns som att de kommer bli en toppen kväll!

Jenny

emelie92
0

Middag, mingel & en underjordisk (hemlig) svartklubb. Hehehe.. :-)

JMax
0

#15 Va skoj!

#16 Underjordisk hemlig svartklubb låter skoj!Skrattande