Problemhy light?
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det
Jag har alltid varit väldigt torr i ansiktet, och får smörja in mig med jämna mellanrum. Jag har klarat mig bra från finnar, men på näsan och på hakan får jag små pormaskar typ.
Egentligen stör det mig mer att jag har torr hy, men jag vet inte riktigt vad man bör göra för att åtgärda båda problemen, eftersom de sitter på samma ställen?
Finns det nån som har ett bra tips åt mig? Jag har aldrig varit speciellt duktig på att göra rent ansiktet och så, jag smörjer bara in mig då och då när det behövs. Tycker att de flesta medel snarare skapar problem 

Mvh Stephanie 

Har du testat Aquasource-serien från Biotherm? Man kan få tester på Kicks. Och använd hela serien - med rengöring, ansiktsvatten och fuktighetskräm. Det är bra att använda produkter som hör ihop då de får bäst effekt om man använder de som det är tänkt och om man får in en rutin så att det inte bara blir ibland. På vintern har jag Aquasource för torr hy och på sommaren för blandhy.
Den ska jag kolla upp! Någon annan som har testat denna?

Mvh Stephanie 

Samma problem som du. Behöver bättre medel att ta bort maken med osv men jag fått massa sånt som lär räcka minst ett år som jag inte vill slänga.
#3 Det viktiga är att produkterna passar din hy.
#4 Ja vet, men känns ju lite otacksamt eftersom jag har fått det.