Sminktips?
Ar sa otroligt trott pa att sminka mig likadant varje gang jag gar ut pa fest, sa tankte att nagon kanske har tips pa nagot annat jag kan gora? Vill helst ha tips pa vad jag kan gora med ogonen da jag tycker att det kanns lite trakigt att ha samma hela tiden.
Oftast sa har jag bara en linje med kajal (eyeliner?) ovan ovre fransraden, en ljus skimmrig ogonskugga, mascara och rott lappstift. Samma som ni ser pa bilden.
Anvander inte riktigt foundation, rouge och sana grejjer da jag har sa bra hy i ovrigt och det bara ser kladdigt och fult ut.
// Amanda

Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Tack sa mycket! :)
// Amanda

#1 Vilken massa bra tips! Och vilka snygga make uper hon lägger! Hon jobbar i Norrköping o Linköping, tänk om man skulle boka tid hos henne…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#3 Visst gör hon :) Skulle vara jätte roligt att bli sminkad av henne inför ex. fest!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Ja det skulle vara skoj! Undrar om hon är uppbokad…kan tänka mig att alla vill ha henne nu.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Oj vilka bra bloggar. Hon är jätteduktig ju. =)
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"