Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettot-off-topic
Läst 1364 ggr
JMax
0

Vad kom Tomten med?

Vad fick ni i julklapp? Vad var det bästa och vad var det sämsta?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Än så länge har jag bara öppnat det jag fick i strumpan och det var en duschcreme ^^ Ska öpnna här hos mormor & morfar snart, hemma ikväll och i morgon hos farmor & farfar!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Fiona
0

Kan fylla på med pengar, biokort, godis & ullsockar nu! Pengarna är det bästa än så länge och ullsockarna det sämsta x)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

elyse
0

Bästa var nog presentkort (Intersport, IKEA, New Yorker & HM), men jag blev glad för alla presenter.

Katter3
0

Jag fick lite av varje! Pengar, böcker, påslakan, godis, en necessär, ett par mysiga strumpor och lite saker till nagelvård. Jag är nöjd med allting, men det sämsta var lite smink jag fick, eftersom jag inte sminkar mig. ;)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

swedensess
0

bästa var en ny mobil =D

sen fick jag pengar,godis, plattång, hårfön m.m

det sämsta jag fick var… hmm… inget xD

Emelie-G
0

Presentkort i plural, cofee card på espresso house, armbandsberlock från mi lajki, några småarmband, live dvd med Håkan Hellström samt en sjal jag suktat efter ett tag. Blev kvalitet framför kvanitet i år, fick ganska goa belopp på presentkorten så är jättenöjd haha Skrattande

HannaT
0

En bok, presentkort på H&M, en morgonrock, underkläder, en spegel och en ny plattång är vad jag fick. Glad Och pappa betalade hästens skoning.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Tindrar
0

Fick pengar, typ presentkort (fast mer typ en dag på NK med mamma med 1500 att handla för), hörlurar, böcker, nagellack, örhängen, godis, läppglans och massa annat.

Musiken
0

Strumpor, tva par tofflor, trosor, halsduk + vantar, pengar, fotoalbum, fotvardskit, halsband, toffifee, klanning och en tunika. Bast var pengarna och tofflorna, samst halsduken + vantarna. Fattar inte vart farmor far tag pa all skit! Misstanker gavor i tidningsprenumerationer.

Fiona
0

Nu så har jag fått allt, mer pengar, ett flätat hårband, skiva, film, kofta, kudde med hästmotiv, duschpaket & små flaskor med etiketter för ex. schampo. Överlag så är jag super nöjd =)

Jenny

Eazyy
0

fick en laptop, datormus, väska till laptopen, sims 3 destination världen, 850 kr, filmer och ögonskugga :)
laptopen var det bästa :)

Faidra
0

Hela Twilight-serien på engelska, En hästbok (fakta), en annan bok, grönt chai-te, kläder, smycken, chokladte och en hjärtformad tesil (gosh, han är söt!), sporrar, presentkort 1000 kr.

Hmm… det var allt jag kom på nu, det var säkert ngt mer.

Imorgon ska vi fira med pappas sida av släkten, så jag får väl uppdatera efter det ^^

Jojaton
0

The Host, Så Länge Vi Båda Andas, Den Gömda Trädgården (böcker), pengar, presentkort, en skinnjacka, prenumeration på en tidning, en parfym. Tror att jag fick med i princip allting nu. Jag är faktiskt nöjd - fick kanske inte jättemycket men vi ska till Indien i februari så klagar inte ;D

Johanna - Instagram

[Fiction]
0

Jag fick en parfym av min bror, men det var också det enda. Jag och pojkvännen köper inte några julklappar åt varandra.

Faidra
0

Tillägg till min lista: pengar, presentkort (1000 på H&M), Björn Axen hårinpackning, värmeskydd och någon lite småskum kräm till håret, tror den ska vara blekande :P

mandariiin
0
  • en jacka

• tröja

• bh + trosor (i rätt storlek, från pojkvännen!!!)

• stövlar

• pengar

• vattenkokare, toastmaskin, våffeljärn, alla tre i matchande obh Nordica Chilli

• gräsklippare (jag och sambon har precis köpt egen lägenhet med uteplats)

• godis

• jordgubbs saker (jag samlar på jordgubbar)

• troll (prydnader jag samlar på)

• bur till illrarna

• presentkort på ikea

• silver armband med samnons namn ingraverat

• rullväska

och massa mer som jag redan glömt Tungan ute