Favoritfärg?
Vad har ni för favoritfärg när ni handlar kläder? Är det samma till smycken, väskor och skor?
Min generella favoritfärg är lila och jag köper gärna överdelar i lila. Byxor och kjolar blir oftast i denim (blå) och svart. Gällande skor och väskor tycker jag om svart, vit och röd.

Hmm är nog ingen speciell färg som jag faller för nu vad jag har märkt. För något år sedan va det väldigt mycket grönt på kläder. Nu för tiden så brukar det bli färggladda plagg & accesoarer =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Rosa är jag svag för.. 

Jag är så jäkla tråkig, men jag handlar i princip alltid svarta och gråa kläder.
Men till saken hör också att jag är väldigt blek, och passar dåligt i färgglada kläder.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Jag dras automatiskt till svartvitt och svart. även om jag inte vill. Tycker om de flesta färger annars.

Förut var det mest rosa men nu börjar det dra åt lila. Svart och denim har jag alltid. Mycket svarta toppar till jeans o jeanskjol. Lite tråkig av mig men jag ska försöka få in mera färg.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Väldigt mycket svart och vitt även här, men annars gillar jag (fina nyanser av) rosa också :)
Vit topp och mörka kjolar.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Rosaa!