Julkläder
Man vill ju se fin ut på julafton! Hur ska ni klä er? 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Hade tänkt mig ett rött litte, en svart hög skinimiterad kjol, stickade strumpbyxor & en stickad svart kofta. Men vi får se hur det blir =) Kan slänga upp en bild sen när jag testat!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Det kan bli en lila o svart klänning från Sisters med ett par leggins till men jag har inte riktigt bestämt mig än
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Det har jag inte tänkt på ännu.
Men kanske min lila skjorta och jeans.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Känner mig tråkig som nästan alltid har myskläder på mig, eller ja, det som råkar ligga i skåpet helt enkelt. Orkar aldrig klä upp mig på jul då vi ändå alltid är hemma. ^^
Förmodligen blir det en klänning i grönt, svarta strumpbyxor och en svart kofta.

Jag ska nog också ha klänning. Kanske rosett i håret a la Fokie. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

#6 Bra tips! Tack! En rosett vill jag med ha! Ska fundera ut nått och åka in till stan nån dag o spana in nått snyggt tror jag.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Blir nog jeans och en svart V-ringad blus :)
// Amanda
Har inte riktigt bestämt mig än, men antingen blir det en off-white tunika med lite glitter och gråa blomliknande saker på och svarta legging, eller också en lila tunika med legging.
Håret… Har jag inte bestämt än, troligtvis utsläppt och lockigt, eftersom att jag inte kommer att orka platta det. Tar så grymt lång tid för jag har typ världens korksruvslockar -.-'
Jag har kommit fram till att det förmodligen blir en grå/grön tunika och strumpbyxor. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Visa gärna bilder sen allihopa =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Svarta jeans med Newhouse sidenblus i mörkblått.