Klädhjälp!
Som vanligt vet jag inte vad jag sa ha på mig i kväll och börjar få lite panik över det. Jag tror att det lutar åt silvertoppen & kjolen eller något med leopard. Säg gärna vad ni tycker =) Bilderna är tagna ur knaisg vinkel så det gör inte plaggen riktigt rättvisa!
Vänta med att kommentera tills alla fyra bilder är uppladdade!
Tack på förhand =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Halternecktop & en svart hög kjol, ska dock ha svarta tunna strumpbyxor till och inte gråaktiga
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Rosa/aprikos tröja & vsart hög kjol, hmm trivs inte riktigt i denna tröja…
Jenny

Leopardmönstrad top & svart hög kjol
Jenny

Leopardmönstradtop & skinimiterade leggings, ser dock lite knäppt ut nerede vid skorna med strumpbyxor under (eller ja det lär väl göra det utan stumpbyxorna också)
Jenny
Tycker mycket om #2, men om du inte trivs i tröjan så ska du ju absolut inte ha den. Annars gillar jag #4. Men en liten fråga bara, har du halterneck-bh under? Kan ske är bättre med en som är helt utan axelband. Men jag vet ju såklart bara hur det ser ut på bild, kanske är annorlunda i verkligheten ^^

#5 Ja det har jag, problemet är att jag inte har någon utan band som sitter uppe bra 
Jenny
#6 Okej. Ja asså, jag menade ju inte att det är fult med det eller så, det var bara en liten undran :P
Men en bh med axelband som syns är ju mycket bättre än att ha en bh som sitter fel, finns inget fulare än när folk håller på och drar upp bhn hela tiden xD

#7 Näe jag förstod det men de skulle se bättre ut med en som inte syns =) Haha eller hur!!
Jenny

Outfit #2 är riktigt snygg!! Du får helt enkelt börja gilla den tröjjan!
De andra var snygga med men den såg man direkt, lite wow lixom.
Kjolen är riktigt snygg med!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#9 Hehe får nog bli den då :) Måste bara hitta ett linne att ha under för den är så urringad så helt plötsligt visar man alltihopa, mindre kul ;)
Jenny