Vad händer i helgen för er?
Helgen har ju redan börjat men dela med er av era planer =)
Kvällen för mig har vart lugn, morgondagen kommer bestå av hästar, plugg & städning. Söndag så blir det uppladdning hela dagen för på kvällen blir det fest!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Kanske ska ta tag i den där städningen jag skjuter upp hela tiden…ett litet röj i trädgården vore oxå på sin plats sen kanske det blir att fixa lite lussande i morgon annars lungt.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Plugg och plugg och plugg och plugg 

Mvh Stephanie 

Helgen började inte så bra med kvarsitting men när den var slut var jag ut med lite kompisar. Idag var jag och sålde gröt och glögg på kommunes julmarknad och ikväll kommer grannarna hit för att fira lite försenad lillajul. Imorgon kanske jag far till kyrkan och se på lucia och före det säkert en sväng till pappa. Om det fortsätter vara kallt blir det säkert en ridtur också. 

#2 Har du kommit på vad du ska sälja än då??
#3 Kvarsittning? Har man sånt fortfarande..? 

Mvh Stephanie 

#4 Ah… Eh… Jag har hoppat av den kursen… 

Mvh Stephanie 

Min helg går ut på att vila och försöka bli någorlunda frisk. Fast om det är fint väder imorgon blir det kanske en ridtur. 
Måste göra läxa också, har NO-prov på måndag, jippie…
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#5 Jaadu, tyvärr. Endel skolor har försittning också, dock inte vi till all tur. 
#8 Eh… Försittning…? Får man komma tidigare till till skolan, för säkerhetsskull, utifall man skulle göra något under dagen eller? 

Vad hade du gjort för att förtjäna en kvarsittning då? 

Mvh Stephanie 

jobba jobba joooobba…
Det blev visst till att gå ut med syrran och hennes kompis också 

Mvh Stephanie 

#9 Njaa, det är som kvartsittning fast man måste sitta den före skoldagen börjar då. ;) Min kvarsittning var för att jag varit försenad till skolan typ 90% av alla dagar förra året och i år. 
#12 Hehe, ok 

Mvh Stephanie 

#6 Typiskt…jag som vart nyfiken länge nu ju…