Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 643 ggr
Fiona
0

Skonsammaste silverschampot?

Eftersom silverschampo är blekande så antar jag att det även sliter på håret, ni som har använt silverschampo här inne vilket märke har ni använt er av? Har det kännts som att det sliter mycket på håret? Vilket märke rekomenderar ni?

Tacksam för svar!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

mandariiin
0

Jag har använt mej utav Loreál under en tid, och har aldrig vart missnöjd med deras.

GucciDior
0

Jag har inte något att jämföra med men jag hade Keune's Silver Reflex och det funkade superbra, krävdes inte alls lika många tvättar som det har gjort för mina kompisar som har använt Loreal.. Jag körde på en inpackning efteråt och mitt hår kändes väldigt fint! :)

Fiona
0

Jag har använt Loreáls men vissa gånger så har det tagit flera tvättar innan det blir någon skilland och sen så efter en tvätt blir håret grått.

#2 Vart kan man köpa Keune´s Silver Reflex och till vilket pris?=)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

cillisw
0

Jag använder silverinpackning. :)

GucciDior
0

#3 Jag köpte min hos en frisör som säljer Keune-produkter, tror flaskan kostade runt 200:- men den är VÄLDIGT dryg! Har nog inte ens använt en fjärdedel av det!