Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 543 ggr
Linda
0

Era nyårslöften?!

-Hade ni några?

-Och hur går det?

Hmm mina planer på sluta röka går sådär…men att slimma mig och börja träna det går bra.

__iE
0

mitt nyårslöfte är att träna så jag blir smal till sommaren ;)

ja, det går väl sådär ^^ rör mig ju varje dag, men inte så mkt :/ ska börja snart igen- efter helgen! :D

Linda
0

Lycka till!:)

__iE
0

tack, lycka till själv :)

Linda
0

Saken e den att jag vill inte gå ner mer i vikt (e redan smal 50 kg och 162 cm) utan mer detdär med att få rutor och slimmade "Madonna" armar:)

NinaToy
0

Mitt nyårslöfte är att inte dricka oboy. :)

LinneaG
0

Jag ska försöka börja träna, bygga lite muskler, men får se hur det går..

reddie
0

Inga nyårslöften…

KajsaM
0

Inte äta godis ;D Och hålla i gång nu efter att jag slutade simma :D Så jag ser snygg ut i bikini :P

LinneaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För mig är det Thailand om en månad så ja måste börja lite så man ser någorlunda bra ut i bikini.

En bild från i våras när vi var där, men nu minus fem kg =)

Madde
0

Jag gav i nyårslöfte att jag ska höra av mig mer till min mamma då det varit dåligt på den fronten det senaste halvåret.

Än så länge har jag helt klart lyckats hålla det. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Beckaboo
0

Hmm, mina nyårs löften var att börja träna mer, äta mer, sola, hålla bättre ordnig å plugga mer.. det går rätt så bra har, men träningen har jag vilat med för jag har vart sjuk..:/

linnrisedal
0

Mitt nyårslöfte är att börja träna. Det går bra. tränar 1ggr i vekcna nu iaf. förut tränade jag ingen, så det går bra!

[slo]
0

Att inte sluta röka :) Hittils har jag hållt det :P

bubbelbubbel
0

äta bättre. och det funkade till viss del….på veckorna iaf ! :)

Cevir
0

- Träna mer, så jag får en fin kropp till sommaren :)
- Det har gott rätt så bra! Har börjat spela tennis igen i-2 dagar i veckan. Sen är jag med på fysträningen som är 1 gång i veckan. Sen promenerar jag ändel också! :)

/ Sara & Casper

amand
0

- Sluta äta godis.. Det gick la sådär jag har inte ätit mkt godis men ändå fuskat.. Så jag ska börja om idag. ;) Jag får 100 kr/mån av pappa om jag slutar äta godis :D

MiaMaria
0

Jag och en kompis bestämde att som nyårslöfte lova att vi skulle ta oss i kragen och börja träna regelbundet… Hur det går, haha, endast en promenad är än avklarad, men vi har ju hela året på oss att börja ;-)

NinaToy
0

Jag har problem med ryggen så jag tränar rygg och mage varje dag, + rider… tror det räcker…:P

Madde
0

Ja, än så länge har jag verkligen tagit tag i mitt nyårslöfte och det verkar som jag och mamma är sams. Ja bättre sent än aldrig. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Alex
0

Inget, jag håller dem aldrig ändå. ;) Skulle jag ha nåt skulle det väl vara samma som slo i så fall.. För då behöver man inte få skuldkänslor om man inte håller det heller. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst