Julklappar
Vad har ni tänkt att köpa för julklappar och vad önskar ni er ? =) Julne närmar sig ju trots allt med stormsteg!!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Ja, du…Min önskelista har inget slut…Pengar, presentkort på kläder, smink, frissa, skor är väl det som står allra högst för då kan man ju välja o prova själv. Spikmatta, fårskinnstofflor, ny tv, jag kan fortsätta hur länge som helst!
Vad jag ska köpa vet jag däremot inte, vi ska väl försöka dra ner antalet julklappar något i år.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag är färdig med mina julklappsinköp. Nu får sambon ta över. Jag har köpt till mina föräldrar, min bror, mormor och morfar, min sambo, sambons mamma, min svåger och sambons ena syster. Det som är kvar är sambons pappa, den andra syster och lite påfyll till andra. Sedan fyller sambon år de 29:e december och hans mamma den 30:e december… Jag önskar mig mest presentkort i sportbutiker och pengar. Jag behöver köpa nya vinterskor och hoppas hitta bra på rea. Just nu har jag bara två par som fungerar - ett par bruna stövlar och ett par låga bruna skor.
För mig känns det viktigt att köpa julklappar till min egen familj eftersom vi sällan ses (vi bor ca 20 mil från varandra) och jag tycker att presenter visar att man tänker på den andra, om man inte kan ses så ofta.
Jag har kommit på allt som jag ska ge bort i julklapp. Ska bland annat ge bort halsband, musmatta med eget foto, ramar med bilder jag fotat, anteckningsböcker med dekorerad framsida och en burk med skorpor (till pappa). Blev lite billigare julklappar det här året då det blev alldeles för dyrt förra.
Jag själv önskar mig några böcker och pengar, som jag tänkte köpa mig en ny dator för på mellandagsrean.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Jag har inte köpt några julklappar än, hade tänkt att ta en busstripp till Ullared och göra det nu i början av Dec.! Trångt & mysigt 
Själv så önskar jag mig mest pengar, tänkte skrammla ihop till ett fullblodssto för avel. Hur det nu ska gå till! Eller låna ett 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

En ridhjälm :P Och presentkort på H&M.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Jag vill verkligen köpa en bok till min pojkvän, för jag älskar att läsa och det gör inte han. Men han grejar verkligen inte de böcker jag läser, hjälp någon??
Har ingen aning om vad jag ska köpa, men vet däremot vad jag önskar mig hehe.. Rosa digitalkamera haha, presentförpackning parfym med antingen Gucci-Flora eller Marc Jacobs-Daisy, ring från KumKum, gummistövlar från Juicy Couture, sminkkurs hos Make Up Store där man sedan får välja produkter för kursavgiften, nytt Coffee Card på Espresso House och gärna ett stooort presentkort hos favoritbutiken Raglady =)

#6 Om han inte gillar att läsa så är kanske inte en bok den ultimata julklappen?;) Eller gillar han bara inte att läsa dina böcker?:P
Jenny
Kom på en till grej jag önskar mig hehe, armbandsberlocker från Mi Lajki =)

Till pappa har jag köpt Ice Age 3 på dvd (konstigt, jag vet, men han älskar Ice Age-filmerna), bror får en blå-röd tjocktröja från Carlings, och mamma får ett fint fotoalbum med alla bilder från i somras.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.