Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 487 ggr
Mangis
0

Naglar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina naglar är min andra stora hobby, och det har faktiskt gått så långt att jag börjat ta kort på mina kreationer. Lite mysko, men så kan det vara… Skulle ju vara kul att se flera bilder så småningom så fram med kamerorna allihop och inspirera mig!

Den första bilden tog jag efter typ en vecka (därav utväxten), hade grav separationsångest efter alla timmar jag hade lagt ner och då föreslog sambon att jag skulle fota.

Mangis
0

Vet inte riktigt i vilken ordning de är tagna nu, men…

Mangis
0

Till ett bröllop, matchade både kläder och smycken. :-)

Mangis
0

Vardagsvariant

Mangis
0

Nuvarande. Har haft jätteproblem med en handskada som även involverade en operation (de klippte av mina naglar! Gråter) och har först nu känt att de är snygga nog för att göra mönster på. Lite tidigt, kanske, men det är ju skoj!

Linda
0

Super kul, får jag använda bilderna i artikeln?

Mvh Linda

E_hjo
0

Gu va fint! Men jag skulle aldrig orka sitta å pilla med sånt där!! =)

Mangis
0

#5 Javisst, om du vill det så… Det är bara kul.

#6 Kräver lite tålamod. Men nuförtiden är det mest klistermärken, värre var det när jag gjorde ränder med olika lack. Tog en halv dag… Nu "bara" 3-4 timmar. Cool

E_hjo
0

Hahaha! bara… Hihi =)

mandymoo
0

Men det är ju så kul att pyssla o dekorera *ler* Jag har 2 askar  med massor av olika saker som jag kan pyssla med beroende på hur man vill ha det för stunden *ler*

Linda
0

Kul!

NinaToy
0

Nu ska jag börja odla naglar… :) Vad använder du för sorts av klistermärken? :P

Mangis
0

Det finns klistermärken spec. för naglarna. Åhlens har en del, men kanske mest stenar. Sedan finns på alla möjliga ställen där man köper det vanliga "mojset"… Det är bara att kolla in nagelavdelningen och se vad man gillar!