Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 687 ggr
Stephanie
0

Neutrogena Visibly Clear?

Någon här som använt/använder Neutrogena Visibly Clear? Har Oil-Free Facial Wash och Oil-Free Make-up Remover hemma, som jag tänkt börja använda. Är dålig på det dock… Tungan ute

Någon som testat dessa och vet hur dom är i längden? Främst Facial Wash då - Make-up Removern verkar fungera skitbra!

Jag har egentligen inga problem med dålig hy. Får aldrig finnar, nån liten kvissla någon gång ibland kanske. Har dock små… pormaskar på näsan, eller vad man nu ska kalla dem. Egentligen vill jag ju tvätta med något, men jag verkar bara reta upp min hy då och får ännu fler prickar på näsan. Obestämd

Det enda jag har lite problem med är väl att jag är torr, så om ni har några tips om produkter för torr hy också, så hade jag blivit glad! Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

cj79
0

Jag tycker den serien är jättebra. Har ganska mycket finnar i perioder (är slarvig med ansiktsvård)men använder jag produkterna regelbundet blir det mkt bättre. Har tvättgelen, peelingen, ansiktsvattnet och cremen.

Stephanie
0

Så bra då! Skrattande

Stephanie
0

#1 Var köper du dem förresten?

cj79
0

Apoteket! :) Vet inte om de finns på andra ställen.

Magster
0

Ja, det har jag. Scrubben. Gillade den INTE! Den stramade ansiktet som jag vet inte vad. Hatade den. Inte funkade den heller.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Liiiisa89
0

Finns på storvaruhus också :)