Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 959 ggr
Fiona
0

Garnier pure active

Är det någon här inne som testat Garniers pure active? Den som ska motverka pormaskar, tror att den heter pure active i alla fall?! Skriv gärna vad ni tycker om den!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Aviendha
0

Blå tub? Pure A står det på krämen iaf, tror det är den du menar :) Hm, jag vet inte men jag har haft den bra länge just för att den känns riktigt fräsch :)

Fiona
0

#1 Japp det är den jag menar =) Har du märkt om den motverkar pormaskar som den ska?

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Aviendha
0

Jag har som sagt haft den länge, 2 år kanske? Jag har ju fortfarande pormaskar, men tycker att det är värre när jag är "hemma", för då glömmer jag oftast krämen :P

Använder även deras facescrub eller vad det nu är, och jag har använt det ett bra tag och helt värdelösa tycker jag inte att de är eftersom jag fortsätter med dem, är väldigt kräsen och skeptisk annars. Min kompis har krämen med och jag vet att hon vägrar ha ngt annat. Värd att testa tycker jag att den är iaf :)

Fiona
0

#3 Okej tack för svaret =) Jag hade dock för mig att det var en rätt ny produkt Obestämd

Jenny

Aviendha
0

Är det denna vi pratar om så nope, bodde iaf hemma när jag skaffade den minns jag och det var 2007 :P

Moonchild89
0

Jag har haft den men jag märkte ingen skillnad :/

/Moonchild89 👻

JMax
0

Jag har Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrub.

Har inte använt den så länge men jag tycker huden på kinderna är mycket finare, jag har mest pormaskar på näsan o det är nog faktiskt bättre om jag tänker efter.

Gillar den fräscha känslan som blir efter.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tindrar
0

Jag har någon blå pump från Apoteket som är för fet hy. Jag har bra hud från början, iallafall ok, men tycker att när jag inte använder den blir det värre… Vet vilken du menar, för visst är det den som går på tv just nu? Har själv inte provat den, men kanske blir efter den nuvarande.

Fiona
0

#5 Nej det är inte den, den jag tänker på är aktuell i en TVreklam nu och har oranga inslag på tuben :P

#8 Ja det är den som går på tv =)

Jenny

Aviendha
0

#9 Haha, då heter den ju inte alls Pure A :P

Fiona
0

#10 Jag är nästan helt säker på att den heter pure active Obestämd Får hänga framför tvn så jag får reda på vad den heter ;)

Jenny

JMax
0

#11 Den jag har är på tv mycket och den är orange på förpackningen.

JMax
0

Fiona
0

#13 A det är den! Vad kostar den? =)

Jenny

JMax
0

#14 Hmm…Minns inte riktigt å så var det kupong som hängde i affären med. Kanske runt 50:- ??