Kamomillschampo
Hej! Efter men misslyckade färgning i förrgår så sprang jag och köpte kamomillschampo igår. Åkte sen till frissan och hon rättade till håret så nu undrar jag om någon vet hur pass blekande detta schampo är?
Jag var ju rätt gul i förrgår det var därför jag köpte schampot. Nu är jag dock väldigt blond!
Så tror ni att det funkar att använda schampo ändå? Min frissa hde inte hört talas om det så hon kunde inte säga vilket. På flaskan står det bara att det är för blondt hår så de är ingen hjälp där heller.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Det kanske fortfarande inte är aktuellt, men när jag googlade fick jag fram det här: http://www.stylesearch.se/snacka/Frisyrer/1949179/kamomillschampo-foer-ljusare-haar/ . Jag tyckte inte det framgick ifall man blonderat sig och det gulnat ifall det funkar? För var det så du menade när du misslyckats? Annars är väl silverschampo något som tar bort gula toner i håret?

#1 Jag fick ett bra svar inne på hår att det skulle innehålla något visst ämne för att det skulle vara blekande. Detta kamomillschampo gjorde dock inte det! Håret är dock inte gult nu när jag färgat hos frissan =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#2 Bra att frisören fixade det ändå:)