Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: fest
Läst 777 ggr
Fiona
0

Planer för helgen?

Vad har ni för planer den här helgen? =)

Jag ska till en kompis ikväll och chill festa lite med lite gött folk =) I morgon blir det nog bara robinsontitt!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Faidra
0

Ikväll ska jag till bergshamra och ha filmkväll och mys med en massa kompisar.

Imorgon bitti åker jag till Globen, ska på Stockholm International Horse Show, är där tills kl. 17.00 sen åker jag hem.

Runt 20.00 möter jag upp en massa kompisar, åker till UpplandsBro-gymnasiet och spelar innebandy till 04.00 (bandy by night)

Sen på söndag har vi egentligen julmarknad som jag borde hjälpa till på, men vet inte om jag kanske skippar den. Jag behöver sova och plugga -.-

Fiona
0

#1 Åh lyllos dig som får åka till Stockholms horse show Skrattande

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Faidra
0

#2 ja, kommer bli jättekul! Har varit där några år tidigare, brukar vara mycket nice :P

JMax
0

Jag vill med åka på horse show…

Här kommer det att bli pulkaåkning hela helgen. Ska se om det kan bli skoteråkning med.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Blev ändrade planer för mig, min kanin har blivit jätte sjuk så pappa måste avliva henne när han kommer hem. Har inte direkt lusta att åka någonstans efter :( Jag har haft henne i 4 år och 8 månader, min lilla tjeja!

Jenny

JMax
0

#5 Nej va tråkigt Gråter

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

KaninHanna
0

#5 Vad tråkigt :(

Mvh Hanna

Fiona
0

#6-7 Ja Gråter

Jenny

KaninEmma
0

#5 Vad tråkigt :(

// Emma :D

Fiona
0

#9 Ja :*(

Jenny

HannaT
0

Jag var ute igår och firade en kompis 19-årsdag, så idag har jag varit bakis under förmiddagen och hos hästen på kvällen. Kollade lite på sändningarna från Globen när jag kom hem, och nu sitter jag här vid datorn.

Imorgon ska jag först till hästen och rida, och sedan ska jag till stan och fika med en kompis. Glad

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Tindrar
0

#5 Usch, vad tråkigt :'(